اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

متخلفان انتخابات عمومی برزیل بازداشت شدند

مقامات برزیل در راستای برخورد با متخلفان انتخابات عمومی این کشور، نامزدهایی را که با انجام تقلب قصد مخدوش یا خنثی کردن اراده حقیقی رأی دهندگان را در این انتخابات داشتند، دستگیر کردند.

متخلفان انتخابات عمومی برزیل بازداشت شدند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، مقامات انتخاباتی برزیل اعلام کردند، حداقل 55 نامزد انتخابات عمومی برزیل و 248 نفر از رأی‌دهندگان به دلیل اتهام سوء رفتار انتخاباتی دستگیر شدند.

این بازداشت‌ها به دلیل برقراری هرچه عادلانه‌تر این انتخابات صورت گرفت و از رأی دهندگان و نامزدها خواسته شد تا بدون در نظر گرفتن این اتفاق‌ها به روند کار خود ادامه دهند.

به گزارش روزنامه «اوگلبو» برزیل، 3 نفر از 55 نامزد انتخاباتی که در روز یکشنبه بازداشت شدند به اتهام خرید رأی و 1 نفر از آن‌ها متهم به تخلف در ستاد انتخاباتی خود بوده است؛ همچنین 248 نفر از رأی‌دهندگان به اتهام اعلام نظر سنجی‌های غیر‌قانونی و فساد انتخاباتی بازداشت شدند.

رئیس کمیسیون انتخابات برزیل اعلام کرد، برای برگزاری انتخاباتی روان بیش از هزار دستگاه رأی‌گیری الکترونیکی که دچار مشکلات فنی مختلفی بودند بازسازی یا جایگزین شدند و رأی‌گیری بدون هیچ مشکلی در سراسر کشور صورت گرفت.

450 هزار مرکز رأی‌گیری در سراسر برزیل برپا شده بود و بیش از 142 میلیون برزیلی برای رأی دادن و انتخاب رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور، فرمانداران، نمایندگان مجلس‌های منطقه‌ای و نمایندگان مجلس سنا در روز یکشنبه به پای صندوق‌های رأی رفتند.

مقامات انتخاباتی برزیل اظهار کردند، در انتخابات روز یکشنبه بیش از 400 هزار نفر مسئول اجرای قانون و حفظ صلح و آرامش در این کشور بودند.

در انتخابات ریاست جمهوری برزیل همچنین 30 هزار نیروی نظامی متعلق به بخش ارتش، دریایی و هوایی برای کمک به برگزاری هر چه بهتر این انتخابات بسیج شده بودند.

رأی دادن در برزیل برای سنین بین 18 تا 70 سال اجباری و برای افراد بیش از 70 سال و بین 16 تا 18 سال اختیاری می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول