اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

«مارینا سیلوا» شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را به رسمیت شناخت

«مارینا سیلوا» کاندیدای حزب سوسیالیست در انتخابات ریاست جمهوری برزیل پس از به رسمیت شناختن شکست خود در این رقابت اعلام کرد که همواره به دنبال خدمت به مردم بوده و هیچ‌گاه قصد فریب آن‌ها را نداشته است.

«مارینا سیلوا» شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را به رسمیت شناخت

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «مارینا سیلوا» نامزد حزب سوسیالیست برزیل پس از مشخص شدن نتایج آراء در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری این کشور شکست خود را به طور رسمی اعلام کرده و پذیرفت که میزان کافی آراء را برای راهیابی به دور دوم انتخابات کسب نکرده است.

به گزارش ستاد انتخابات برزیل «سیلوا» در کل موفق به کسب 21.32 درصد از آراء شده است که این عدد 20 درصد کمتر از آراء «دیلما روسف» رئیس جمهور فعلی و کاندید برتر دور اول انتخابات می‌باشد.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: «سیلوا» طی سخنرانی در جمعی از خبرنگاران برزیلی اعلام کرد که همواره به دنبال خدمت به مردم بوده و هیچ‌گاه قصد فریب آن‌ها را نداشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: از دید بسیاری از سیاستمداران، این شکست نیز نوعی پیشرفت محسوب می‌شود؛ ما قصد داشتیم در این انتخابات پیروز میدان شویم ولی اکنون نیز به احزاب دیگر و نتایج به دست آمده احترام می‌گذاریم.

«سیلوا» در بخشی از سخنانش تأکید کرد: من باید راه «ادواردو کامپوس» نماینده سابق حزب سوسیالیست در انتخابات را که در سانحه هوایی اخیر درگذشت را ادامه دهم.

«دیلما روسف» نیز در این راستا پیروزی خود در انتخابات را طبق پیش‌بینی‌های قبلی تأیید کرده و اعلام کرد که در دور دوم نیز پیروز این رقابت خواهد شد.

به گزارش فارس،‌ بر اساس نتایج به دست آمده «دیلما روسف» با کسب 41.59 درصد و «آئسیو نوس» با کسب 33.5 درصد از آراء، 2 کاندید برگزیده در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری برزیل معرفی شدند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن میزان آراء این رقابت به دور دوم کشیده شد.

«مارینا سیلوا» سومین کاندید انتخابات نیز با کسب 21.32 درصد از آراء در همین دوره نخست از صحنه رقابت حذف شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول