اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی نهبندان:

91 اثر ارسالی به جشنواره مطبوعات خراسان‌جنوبی مربوط به خبرنگاران نهبندان است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان گفت: از 240 اثر خبری ارسال شده به جشنواره مطبوعات خراسان‌جنوبی، 91 اثر مربوط به خبرنگاران شهرستان نهبندان است.

91 اثر ارسالی به جشنواره مطبوعات خراسان‌جنوبی مربوط به خبرنگاران نهبندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سید‌حسین هاشمی امشب در جلسه تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر نهبندان که با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان همراه بود، اظهار داشت: جا دارد که 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی زحمتکشان عرصه خبر شهرستان نهبندان تبریک عرض کنیم.

وی با بیان اینکه نهبندان شهرستانی با قدمت فرهنگی بالاست، تصریح کرد: کارهای فرهنگی از قبیل خبرنگاری و اطلاع‌رسانی در این شهرستان همیشه فعال و پررونق بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان، افزود: طی یک سال گذشته با توجه به برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی تخصصی در مرکز خراسان‌جنوبی و شرکت اکثر خبرنگاران این شهرستان در این کارگاه آموزشی، شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی کار خبری خبرنگاران شهرستان بوده‌ایم.

هاشمی ادامه داد: فعالان عرصه خبر این شهرستان با اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح طی سالیان گذشته سبب شدند تا نهبندان از نظر کمیت و کیفیت اخبار یکی از شهرستان‌های برتر استان در حوزه خبر باشد.

وی با اشاره به صدور مجوز کیوسک مطبوعاتی برای شهر شوسف در سال جاری، گفت: هم‌اکنون تعداد چهار کیوسک مطبوعاتی در این شهرستان فعال است که این مهم خود سبب ارتقای فرهنگ روزنامه‌خوانی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان تعداد نشریات محلی این شهرستان را دو نشریه دانست و اظهار داشت: هفته‌نامه سوغات و دوهفته‌نامه نهبندان نشریات محلی این شهرستان به شمار می‌رود که به دلیل گرانی کاغذ و کمبودهای مالی، انتشار این نشریات در شهرستان از نظم همیشگی خود خارج و با تاخیر انتشار روبه‌رو شده است.

هاشمی یادآور شد: خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی این شهرستان دارای مشکلات عدیده‌ای هستند که این نهاد تا حد توان خود به مشکلات آنها رسیدگی کرده و می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت خبرنگاران این شهرستان در جشنواره مطبوعات استان پررنگ بوده، به طوری که از 240 اثر خبری ارسال شده به جشنواره مطبوعات خراسان جنوبی 91 اثر مربوط به خبرنگاران نهبندان است.

انتهای پیام/69003/گ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول