اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس:

مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام استکبار انداختند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر اندام استکبار و صهیونیسم انداختند و فریاد مظلومیت و عدالتخواهی مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند.

مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام استکبار انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مراد هاشم‌زهی با صدور پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم ولایتمدار استان خراسان جنوبی در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: درود خدا بر شما مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه، حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر توفیق شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را شامل حال امت شریف ایران اسلامی کرد و به فضل الهی، با وحدت و بصیرت بار دیگر با خلق حماسه‌ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، لرزه بر اندام استکبار و صهیونیسم انداختید و فریاد مظلومیت و عدالتخواهی مردم فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان رساندید و ثابت کردید بعد از گذشت سال‌های متمادی از اشغال قدس شریف، هنوز هم قبله‌ اول مسلمین به عنوان نخستین مسئله جهان اسلام و ملل آزاده قرار دارد.

در این بیانیه اضافه شده است: بی‌تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت در سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه، ایثار و افتخار این خطه از میهن ثبت کرد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: بر خود وظیفه می دانم از آحاد ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایی و شهیدپرور استان خراسان جنوبی و شهرستان‌های نهبندان و سربیشه، که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین با خلق حماسه عظیم در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منان اقتدار، عزت و پایندگی روزافزون اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/69015/ز/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول