اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نهبندان خبر داد

پرداخت بیش از یک‌میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان امداد نهبندان

مدیر کمیته امداد نهبندان از پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به 176 خانوار از مددجویان این نهاد در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این ارتباط بالغ بر یک‌میلیارد و 481 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از یک‌میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان امداد نهبندان

علی هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری پنج طرح خود‌اشتغالی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد نهبندان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 260 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: از این مبلغ 190 میلیون ریال از محل تبصره‌های قانون بودجه و تسهیلات بانکی برای سه مورد از این طرح‌ها اختصاص یافته است.

مدیر کمیته امداد نهبندان اضافه کرد: تعداد دو طرح دیگر نیز از تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد به مبلغ 70 میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

هاشمی از تشکیل پرونده و پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به 176 خانوار از مددجویان، اقشار نیازمند و دانشجویان در این مدت خبر داد و گفت: در این ارتباط بالغ بر یک‌میلیارد و 481 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

وی به ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به مددجویان زیر پوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری یک‌هزار و 232 دانش‌آموز و 107 نفر دانشجو و طلبه از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کمیته امداد نهبندان با بیان اینکه در این مدت 93 دانش‌آموز از خدمات خوابگاه‌های شبانه‌روزی امداد برخوردار شده‌اند، متذکر شد: برای ارائه این خدمات 68 میلیون و 383 هزار ریال از سوی این نهاد هزینه شده است.

هاشمی از ارائه کمک به 41 زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد نهبندان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: طی این مدت 735 میلیون ریال به زوج‌‌های جوان زیر پوشش کمک شده است.

حمایت 1134 حامی از ایتام نهبندان

وی تعداد ایتام زیر 18 سال زیر پوشش این نهاد را 464 نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 134 حامی از این ایتام حمایت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد نهبندان ادامه داد: این حامیان در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 849 میلیون ریال به ایتام زیر پوشش کمک کردند.

هاشمی با اشاره به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان زیر پوشش این نهاد، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 29 میلیون ریال از سوی این نهاد برای پرداخت هزینه‌های درمان مددجویان هزینه شده است.

وی، کمک به تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان را از خدمات دیگر این نهاد دانست و اضافه کرد: در این راستا در سه ماهه نخست سال جاری به 63 خانوار از مددجویان زیر پوشش کمک شده است.

مدیر کمیته امداد نهبندان متذکر شد: طی این مدت برای تعمیر و بازسازی مسکن این مددجویان اعتباری بالغ بر 176 میلیون و 387 هزار ریال هزینه شده است.

هاشمی با اشاره به جمع‌آوری 416 میلیون و 618 هزار ریال کمک‌های مردمی صدقه طی این مدت، خاطر نشان کرد: این میزان درآمد از 4 هزار و 901 صندوق صدقه نصب  و توزیع شده بین خیرین در سطح شهرستان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/69022/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول