اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان خبر داد

فعالیت 10 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در نهبندان

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان گفت: در حال حاضر 10 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در این شهرستان در رشته‌های فناوری اطلاعات، طراحی دوخت و مراقبت و زیبایی فعال است.

فعالیت 10 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در  نهبندان

حسن یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: اشتغالزایی در جامعه یکی از رسالت‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نهبندان در قالب شرکت تعاونی فراگیر دوخت 720 دست لباس فرم دانش‌آموزان مدارس ابتدایی این شهرستان را در دست اقدام دارد، تصریح کرد: این امر گام موثری در راستای اشتغال است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان یادآور شد: مراحل صدور مجوز پشتیبان مشاغل خانگی برای هفت نفر توسط فنی و حرفه‌ای این شهرستان در حال انجام است.

یعقوبی با بیان اینکه در حال حاضر 10 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در شهرهای نهبندان و شوسف فعال است، افزود: این آموزشگاه‌ها در رشته‌های مراقبت و زیبایی، طراحی دوخت و فناوری اطلاعات در راستای توانمندسازی نیروی انسانی مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون نیازسنجی آموزش روستایی در 15 روستا و پنج دهستان نهبندان توسط فنی و حرفه‌ای این شهرستان انجام شده است، گفت: این اقدام در راستای شناسایی ظرفیت‌‌های هر منطقه بوده تا برای اشتغالزایی افراد دوره‌های آموزشی مفید برگزار شود.

انتهای پیام/69027/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول