اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سابق نهبندان:

مردم‌داری اساس نظام اسلامی است

فرماندار سابق نهبندان گفت: مردم‌داری اصل و اساس نظام اسلامی است.

مردم‌داری اساس نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدمهدی عظیمی ظهر امروز در جلسه شورای ادرای شهرستان نهبندان اظهار داشت: خدمت به مردم و آن هم مردم محرومی چون شهرستان نهبندان عبادت و بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: شان و تراز مسئولان و خدمتگزاران به نوع خدمت آن‌ها به مردم است و مردم‌داری و مردم‌سالاری اصل و اساس نظام اسلامی به شمار می‌رود.

فرماندار سابق نهبندان یادآور شد: آنچه امروز سبب شده تا نظام اسلامی موفق باشد و گسترش یابد به خاطر آن است که حاکمیت دینی، ملت ولایی و دولتی اسلامی دارد.

عظیمی با اشاره به اینکه در اوج تنگناهای مالی بنده به عنوان فرماندار نهبندان معرفی شدم، تصریح کرد: اما با تمامی توان و با همکاری مردم و مسئولان توانسته‌ام حداقل کارها و اقداماتی برای این شهرستان و مردمان این خطه انجام دهم.

وی گفت: در مدت 22 ماهه خدمتم نگاه مدیریتی در نهبندان تغییر کرد و مدیریت تعاملی در این شهرستان ترویج، توسعه و نهادینه شد.

فرماندار سابق نهبندان با بیان اینکه طیف‌های مختلف سیاسی در این شهرستان با تعامل و همکاری یکدیگر صحنه‌ای حماسی را در انتخابات سال گذشته رقم زدند، افزود: بارها و بارها تاکید شده که نهبندان کار سیاسی با غلظت بالا نمی‌خواهد اما نهبندان نیازمند کار فرهنگی و هنری با غلظت بالا است که این مهم در شهرستان درحال تحقق است.

عظیمی، برگزاری نخستین کنگره سرداران شهید و شهدای نهبندان، اجرای موفقیت‌آمیز طرح نوآوران سلامت، راه‌اندازی شبکه دیجیتال، کسب رتبه دوم در جذب اعتبارات و امکانات صندوق کشاورزی در خراسان‌جنوبی، رشد اشتغال، راه‌اندازی دانشکده معدن و راه‌اندازی مدرسه سمپاد نهبندان را از عمده اقدامات در زمان خدمت خود در این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی مهم‌ترین بخش اشتغال و محور توسعه نهبندان به شمار می‌رود، گفت: فعال نبودن برخی از چاه‌های کشاورزی شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد و برای اشتغال و تولید بیشتر باید این چاه‌ها فعال شوند.

فرماندار سابق نهبندان اظهار داشت: پروژه‌های زیرساختی بزرگی در نهبندان درحال اجرا و پیش‌بینی شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گازرسانی، خط ریل و باند دوم محور نهبندان به بیرجند اشاره کرد که باید مورد توجه مسئولان واقع شود.

امام جمعه نهبندان نیز در ادامه با بیان این‌که تمامی انبیاء و اولیای الهی خود را وقف خدمت به مردم کردند، افزود: امام راحل می فرمایند اگر مرا خدمتگزار خطاب کنند بهتر است از اینکه مرا رهبر بخوانند.

حجت‌السلام والمسلمین عباسعلی خزاعی خاطرنشان کرد: کارگزاران نظام اسلامی باید بدانند که شان آن‌ها در خدمت به مردم است.

وی خواستار تلاش بیشتر مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در زمینه گازرسانی به نهبندان، تسریع در روند اجرایی طرح دوبانده شدن محور نهبندان به بیرجند و اشتغال این شهرستان شد.

انتهای پیام/69003/الف40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول