اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس:

غزه ‌در آتش خشم ‌آدمکشان غاصب می‌سوزد؛ جوامع بین‌المللی سکوت کرده‌اند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: ننگ و نفرین بر جنایتکاران و حامیان بشر ستیز آنان و شرمساری نصیب دولت‌های منطقه و نهادهایی که از انجام وظیفه اسلامی و انسانی خود به مردم مظلوم فلسطین و محرومان سر باز می‌زنند.

غزه ‌در آتش خشم ‌آدمکشان غاصب می‌سوزد؛ جوامع بین‌المللی سکوت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مراد هاشم‌زهی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، همگان را به بزرگداشت روز قدس و حضوری پرشکوه‌تر از گذشته در مراسم این روز فرا خواند.

در این پیام آمده است غزه مظلوم و قهرمان در آتش خشم کور آدمکشان غاصب می‌سوزد و صهیونیسم که بنیادش بر اشغال و تجاوز و جنایت است، در ماه مبارک رمضان جنایتی دیگر می‌آفریند و مقاومت دلیرانه و سرسختانه مردم مظلوم فلسطین شگفت‌انگیز است.

این ملت قامت بلند خود را بر پایه ایمان و شرف استوار داشته و ایستاده است و آتش بیداد هم اگر او را بسوزاند، از خاکستر وجودش ققنوس سرفرازی و پیروزی سر بر خواهد آورد.

ننگ و نفرین بر جنایتکاران و حامیان بشر ستیز آنان و شرمساری نصیب دولت‌های منطقه و نهادهایی که از انجام وظیفه اسلامی و انسانی خود به مردم مظلوم فلسطین و محرومان سر باز می‌زنند و شرم و ننگ ابدی بر خشونت‌طلبان خشک مغز و متعصبی باد که با پوشیدن پوستین وارونه از اسلام، راه ترور، وحشت، تکفیر و برادرکشی را در پیش گرفته و در عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی همان می‌کنند که اسرائیل در غزه و فلسطین انجام می‌دهد و عملاً روی دیگر سکه صهیونیسم و استکبار را در برابر جهان اسلام و وحدت مسلمین به نمایش گذارده‌اند.

در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته‌ایم؛ روزی که یادگار امام بزرگوار ماست، که همواره بر مظلومیت ملت فلسطین دل می‌سوزاند و نسبت به خطر سهمگین صهیونیسم و اسرائیل برای اسلام و منطقه هشدار می‌داد و این اصل مهم را به همه می‌آموزاند که مقاومت در برابر اشغالگران متجاوز ما را به مقصد نهایی و پیروزی می‌رساند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان(روز قدس) روز حماسی در راهپیمایی است تا هم زبانی به همدلی و همراهی مبدل شده و عهد و پیمان ما برای آزادی فلسطین و دفع و رفع تجاوز و اشغال تجدید گردد.

بنده به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن نثار بهترین درودهای خود به مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنان و ادای احترام به شهیدان جنایت اخیر، همگان را به بزرگداشت روز قدس و حضوری پرشکوه‌تر از گذشته فرا می‌خوانم.

انتهای پیام/69015/ش/پو3002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول