اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس راه خراسان جنوبی خبر داد

کشف 90 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی

سرپرست پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس راه نهبندان در سه عملیات جداگانه موفق به کشف 90 هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

کشف 90 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی خود جلوی ورود کالاهای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه می‌زند را می‌گیرند.

وی تصریح کرد: اکیپ گشت پلیس راه نهبندان هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به سه دستگاه تریلی تانکر مشکوک شده و خودروها را برای بازرسی دقیق‌تر متوقف کردند.

سرپرست پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه محموله سه دستگاه تریلی به صورت قاچاق از استان یزد بارگیری و به سمت مرز شرقی کشور حمل می‌شد، اضافه کرد: با متوقف کردن این خودروها 90 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

قاسمی ادامه داد: همچنین در این راستا سه متهم دستگیر و سه دستگاه تریلی نیز به پارکینگ منتقل شدند.

قاسمی یادآور شد: همچنین در یک ماموریت دیگر مأموران پلیس راه نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت زامیاد مشکوک شده و پس از بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد این خودرو از استان کرمانشاه به سرقت رفته است که در این راستا راننده دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان تحویل شد.

انتهای پیام/69027/الف10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول