اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس:

همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جهانی شده است

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مراسم همبستگی با ملت مظلوم فلسطین نه تنها در ایران بلکه در خیلی از کشورها انجام می‌شود.

همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جهانی شده است

مراد هاشم‌زهی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: ما مسلمان هستیم و وظیفه مضاعفی را در حمایت از مردم فلسطین داریم.

وی با بیان اینکه ما باید نه با حرف بلکه در عمل یار و غمخوار مردم مظلوم فلسطین باشیم، تصریح کرد: فلسطینیان مورد حمله غاصبان صهیونیسم قرار گرفته‎اند و خوی ددمنشی این رژیم غاصب گوش جهانیان را کر کرده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای مسلمان باید با یکدیگر متحد شوند و با وحدت با اسرائیل غاصب مبارزه کنند، یادآور شد: با اتحاد می‎توان اقدامات عملی بر علیه رژیم صهیونیست انجام داد و او را از ریشه نیست و نابود کرد.

هاشم‌زهی با بیان اینکه برخی از کشورهای اسلامی تنها نام اسلام را یدک می‌کشند، ادامه داد: دولت‌های این کشورها با دیدن وحشی‌گری‌ها، کشتار زنان و کودکان، کشتار افرادی که دست آنها به جایی نمی‎رسد و جوانانی که جز سنگ سلاحی ندارند، برخلاف نظر ملت‌های خود عمل می‎کنند و اقدام مهمی در این زمینه انجام نمی‎دهند.

وی کشور مسلمان ایران را مدافع مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های زیادی برای دفاع از مردم زجرکشیده فلسطین انجام داده و می‎دهد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشغالگران رژیم صهیونیستی به زنان، کودکان و بیمارستان‌ها نیز حمله کرده و جایی برای درمان نیز باقی نگذاشته‌اند و در این شرایط به بیماران در خیابان‎ها با امکانات پزشکی بسیار اندک رسیدگی می‎شود، افزود: در این شرایط وظیفه هر انسان آزاده‎ای است که به داد فلسطینیان برسد.

هاشم‌زهی با بیان اینکه تعداد معدودی از کشورها برای دفاع از مردم فلسطین اعلام آمادگی کرده‎اند، اضافه کرد: این آمادگی‎ها تنها در حد حرف و شعار باقی مانده و تاکنون هیچ اقدام عملی و فوری در این زمینه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه نخبگان و خواص همیشه در هر کشوری وظیفه خود را می‎دانند، تصریح کرد: این افراد در کشورهای مختلف باید تلاش کنند مسئولان خود را بیدار کنند تا به داد مردم مظلوم فلسطین برسند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس هر ساله باشکوه برگزار می‎شود، یادآور شد: امسال مراسم همبستگی با ملت مظلوم فلسطین نه تنها در ایران بلکه در خیلی از کشورها انجام می‌شود.

هاشم‎زهی از خرد، کلان، پیر، جوان و تمام اقشار خواست بیش از پیش و باشکوه‎تر از هر سال به خیابان‎ها بیایند و با مشت‎های گره کرده و فریادهای رسا به جهانیان اعلام کنند، فلسطین و مسلمانانی که مورد ستم قرار می‎گیرند، تنها نیستند.

انتهای پیام/69010/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول