اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اردل:

بهداشت و سلامت نقش موثری در توسعه کشور دارد

معاون فرماندار اردل گفت: بهداشت و سلامت نقش موثری در توسعه هر جامعه‌ای دارد.

بهداشت و سلامت نقش موثری در توسعه کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کوروش سبزواری ظهر امروز در نشست کمیته پسماند شهرستان اردل اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های رشد و توسعه در هر جامعه‌ای بهداشت و سلامت و همه ما باید بکوشیم بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشیم.

وی بر ضرورت مکان‌یابی مناسب در برای دفن زباله‌ها در شهرستان اردل افزود: کمیته مکا‌‌یابی با رعایت مسائل زیست محیطی برای هر یک از شهرها و روستاهای این شهرستان باید مکان مناسب برای این منظور را مشخص کند.

معاون فرماندار اردل گفت: اعضای کمیته پسماند باید با تعامل با شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداران و دهیاران و برگزاری کارگاه آموزشی اقدامات لازم برای فرهنگ‌سازی در زمینه رفع مشکلات مربوطه به دفع زباله‌ها در این شهرستان را انجام دهند.

سبزواری بیان داشت: باید تمامی اقدامات لازم برای داشتن جامعه‌ای سالم از تمامی جهات را انجام دهیم تا بتوانیم زمینه را برای رشد و توسعه این شهرستان را بیش‌ازپیش فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه از نظر اخلاقی، دینی و قانونی مکلف به حفظ محیط زیست هستیم، گفت: کیفیت محیط زیست بر کیفیت زندگی ما می‌تواند تاثیر مستقیم داشته باشد، پس لازم است در حفظ آن کوشا باشیم.

انتهای پیام/68010/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول