اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

امکانات بهداشتی موجود جوابگوی مردم آبسرد نیست

امام جمعه آبسرد گفت: امکانات بهداشتی موجود جوابگوی مردم آبسرد نیست و باید در این زمینه فکری شود.

امکانات بهداشتی موجود جوابگوی مردم آبسرد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرشریفی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه آبسرد با بیان اینکه روزهای پایانی فروردین ماه یادآور رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره)، ارتش بخشی جدایی‌ناپذیر از اسلام و ایران است.

وی با بیان اینکه آنچه امروز در آبسرد دیده می‌شود نشان می‌دهد که این منطقه حق بیشتری باید داشته باشد، افزود: شهر در حال توسعه و رشد است و به امید خدا، توسعه بیشتری را نیز در این منطقه شاهد خواهیم بود.

امام جمعه آبسرد بر لزوم حمایت مسئولان از این شهر تأکید کرد و گفت: از مسئولان درخواست می‌کنیم تا در رابطه با رشد و توسعه آبسرد نهایت همکاری را داشته باشند.

میرشریفی با اشاره به وسعت فراوان منطقه آبسرد تصریح کرد: این منطقه در جوار محلات مختلف و شهر کیلان که وسعت فراوانی دارد و توسعه آن عالی است، می‌طلبد تا مسئولان نسبت به آن توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعتقاد من این است که برخی چه بخواهند و چه نخواهند این توسعه را در منطقه شاهد هستیم، افزود: اگرچه بعضی‌ها اجازه نمی‌دهند که این رشد و توسعه اتفاق بیفتد، ولی این موضوع به خودی خود صورت می‌گیرد.

امام جمعه آبسرد «بخشداری» را حق مسلم منطقه آبسرد عنوان کرد و گفت: مسئولان باید کمک و مردم پیگیری کنند تا شاهد این موضوع باشیم.

میرشریفی با اشاره به انتقال آب رودخانه تارود به هومند آبسرد، اظهار کرد: انتقال این آب یکی از خواسته‌های عمومی مردم بوده و در این زمینه، لوله‌های شبکه انتقال خریداری شده است.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی که با مسئولان مربوطه انجام شده، توقع اجرایی این طرح را نشان می‌‌دهد و اگر مخالفت‌هایی برای اجرای این طرح وجود دارد، باید با توجه و دقت بیشتری مورد مطالعه قرار گیرد.

امام جمعه آبسرد اظهار کرد: امیدواریم این طرح با توجه به افتی که در منطقه در سطح آب به وجود آمده است، اجرا شود.

وی به وضع بهداشت و درمان منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به آماری که در این شهر داریم، وضع بهداشتی آن مناسب نیست.

میرشریفی با بیان اینکه این شهر حق امکانات بیشتری در این زمینه دارد، تصریح کرد: این شبکه جوابگوی نیازهای مردم نیست و امید است تا مسئولان همکاری کنند و ما شاهد رشد این موضوع ارزشی باشیم.

انتهای پیام/2568/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول