اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک:

مشکلات مرکز بهداشتی درمانی شهری خاکعلی برطرف می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک از رفع مشکلات مرکز بهداشتی درمانی شهری خاکعلی در این شهرستان خبر داد.

مشکلات مرکز بهداشتی درمانی شهری خاکعلی برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در ادامه بازدیدهای مستمر مسئولان شبکه یاد شده از واحدهای تابعه آن، حمید برودتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک ظهر امروز در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی شهری خاکعلی و پایگاه بهداشتی این شهر در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.

در این بازدید نحوه عملکرد، کمبودها و مشکلات بخش‌های مختلف مرکز بهداشتی درمانی شهری خاکعلی، به ویژه اتاق معاینه پزشکان، اتاق استراحت کارکنان مقیم و همچنین بخش‌های مامایی، آزمایشگاه، تزریقات و پانسمان مورد بررسی قرار گرفت.

تعمیر و تعویض برخی تجهیزات پزشکی، خریداری و تحویل دستگاه‌های کمک آموزشی، اصلاح تابلوی اصلی، بررسی امکان تجهیز اتاق استراحت ماماهای مقیم، رفع فوری مشکلات روشنایی اتاق‌ها، راه‌اندازی فوری سیستم جواب‌دهی رایانه‌ای آزمایشگاه و خروج لوازم اسقاطی و اضافی، مواردی بود که این مسئول، دستور انجام آنها را برای این مرکز صادر کرد تا ضمن استفاده بهینه از فضاهای موجود، کیفیت روند ارائه خدمت به مردم افزایش یابد.

همچنین در این بازدید، گروهی از کارشناسان ستادی مرکز بهداشت شهرستان آبیک برای بررسی و پایش عملکرد خانه‌های بهداشت روستاهای مورآباد، نودوز، خرم پشته و پایگاه بهداشت شهری خاکعلی، به این واحدها اعزام شدند.

این کارشناسان پس از استخراج نقاط قوت و ضعف این واحدها، در نشست صمیمی مدیران و کارشناسان شبکه بهداشت - درمان آبیک با مسئولان و کارکنان مرکز بهداشتی ـ درمانی شهری خاکعلی در محل مرکز به تحلیل موارد پرداختند و راهکارهای رفع مشکلات و ارتقای شاخص‌های موجود را به کارکنان این واحدها ارائه کردند.

یادآور می‌شود، در بازدید مدیر شبکه بهداشت ـ درمان شهرستان آبیک؛ محمد بابایی، مشاور فنی ـ اجرایی مدیر شبکه و محمد الحسینی، مسئول خدمات شبکه و رابط روابط عمومی نیز حضور داشتند.

برودتی در این برنامه اظهار امیدواری کرد با اجرای اقدامات برنامه‌ریزی شده، زمینه برای ارائه خدمات بیشتر و باکیفیت‌تر به مردم و ساکنان شهر خاکعلی فراهم شود تا مردم بتوانند از خدمات بخش بهداشت و درمان در این شهر بیش از پیش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/77011/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول