اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کنارک خبر داد

نظارت بهداشتی بر حمل و توزیع 6 میلیون تن ماهی صنعتی در اسکله صیادی کنارک

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کنارک از نظارت بهداشتی بر حمل و توزیع حدود 6 میلیون تن‌ ماهی صنعتی در اسکله صیادی کنارک خبر داد.

نظارت بهداشتی بر حمل و توزیع 6 میلیون تن ماهی صنعتی در اسکله صیادی کنارک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان، اولیا میرلاشاری اظهار داشت: کارشناسان این اداره در سال گذشته میزان یک میلیون و‌ 103 هزار و 200 کیلوگرم ماهی تازه، 130 هزار و 100 ‌ماهی خوراکی منجمد و 5 میلیون و 259 هزار و 800 کیلوگرم ماهی صنعتی مورد بازرسی بهداشتی قرار داده که پس از تائید بهداشت و سلامت آن به بازار مصرف حمل شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کنارک با اشاره به نقش دامپزشکی در تامین امنیت غذایی افزود: طی همین مدت میزان 2 میلیون و 386 هزار کیلوگرم پودر ماهی و 838 هزار و 500  ماهی غیر‌ماکول نیز‌ به منظور مصارف صنعتی مورد بازدید قرار گرفته و مجوز حمل بهداشتی برای آن صادر شده است.

بزرگترین و پهناورترین اسکله صیادی کشور در شهرستان ساحلی کنارک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته است و حدود 70 درصد از ماهیان صنعتی مورد نیاز کشور از این اسکله‌ها تامین می‌شود.

انتهای پیام/75009/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول