اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد

ثبت بیش از 150 هزار تماس با ندای امداد 112 هلال احمر در ایام نوروز

مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر اردبیل 150 هزار و 266 تماس با مرکز پاسخگویی اضطراری انجام شده است.

ثبت بیش از 150 هزار تماس با ندای امداد 112 هلال احمر در ایام نوروز

رامین معبودی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: 112 یک شماره بین‌المللی است و به عنوان شماره ملی امداد و نجات در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شماره اضطراری عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های این شماره این است که با تلفن همراه بدون سیم کارت نیز امکان برقراری تماس با 112 امکان‌پذیر است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: واحد کنترل و هماهنگی عملیات معاونت امداد و نجات استان اردبیل به منظور تسهیل در امر اطلاع‌رسانی و آسایش بیشتر افراد اقدام به راه‌اندازی خط 112 برای پاسخگویی و دریافت 24 ساعته اطلاعات هرگونه حوادث و سوانح کرده است.

معبودی تاکید کرد: با توجه به آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند ماه سال 92 در 20 روز نخست سال جدید 150 هزار و 266 تماس با مرکز پاسخگویی اضطراری انجام گرفته است.

این مسئول با اشاره به تغییر شماره تماس اضطراری هلال‌احمر از 147 به 112 گفت: در حال حاضر سامانه ندای امداد 112 در تمامی مناطق استان اردبیل فعال بوده و شامل بخش‌های اعلام حادثه، خودامدادی و کمک‌های اول، آشنایی با حوادث، سوانح و اصول ایمنی، آشنایی با کیف امداد و نجات خانواده، ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات، ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی و ارسال فکس است.

مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بیشترین تماس‌های دریافت شده مربوط به اعلام حوادث بوده است.

انتهای پیام/62004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول