اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ‌مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار خبر داد

انجام بیش از 703 مأموریت امدادی از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی

رئیس‌ مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار از انجام بیش از 703 عملیات امدادی از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون در این شهرستان خبر داد.

انجام بیش از 703 مأموریت امدادی از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی

علی شریفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی بیش از 83 مأموریت تصادفات در حوزه شهری و بیش از 101 ماموریت تصادفات در حوزه جاده‌ای توسط تکنسین‌های مرکز فوریت‌های 115 سبزوار انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 519 مورد غیر تصادفی شامل بیماری‌های داخلی از جمله ناراحتی‌های قلبی، تنفسی، دیابت و... نیز توسط نیروهای این مرکز صورت گرفته است؛ گفت: بیش از 275 مورد از این مأموریت‌ها در حوزه شهری و بیش از 244 مورد توسط پایگاه‌های جاده‌ای که پوشش امدادی بخش‌ها و روستاهای اطراف را نیز برعهده دارند صورت گرفته است.

شریفان ادامه داد: در حوزه مأموریت‌های تصادفات در جاده‌ها بیش از 291 نفر به بیمارستان اعزام و بیش از 52 نفر نیز در محل درمان سرپایی شدند.

وی یادآور شد: در مجموع کل مأموریت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی 115 سبزوار از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروزی بیش از 519 نفر دچار مصدومت شده‌اند که پس از انجام اقدامات لازم به بیمارستان انتقال یافته‌اند.

شریفان در پایان از تلاش پرسنل و تکنسین‌های این مرکز تشکر و خاطرنشان کرد: خوشبختانه به همت نیروهای امدادی این مرکز توانسته‌ایم زمان اعزام‌ها را در جاده و حوزه شهری کاهش دهیم، این عامل باعث شده تا وقت بیشتری صرف کمک به مصدومین و انتقال آنان شود.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول