اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات همدان خبر داد

ارائه خدمات حضوری به حادثه‌دیدگان در طرح امداد نوروزی همدان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از ارائه خدمات حضوری به حادثه دیدگان در طرح امداد نوروزی خبر داد.

ارائه خدمات حضوری به حادثه‌دیدگان در طرح امداد نوروزی همدان

حسین اشرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای موفقیت‌آمیز طرح امداد نوروزی در محورهای مواصلاتی منتهی به استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح علاوه بر انجام عملیات‌های نجات حادثه‌دیدگان در سوانح رانندگی، شاهد ارائه خدمات حضوری به مسافران نوروزی مراجعه کننده به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان هستیم.

وی در همین زمینه از مراجعه یک مسافر با سر شکسته به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در گردنه اسدآباد (محور همدان به کرمانشاه) سخن گفت و افزود: نجاتگران مستقر در این پایگاه با پانسمان و بانداژ اولیه ناحیه شکستگی سر این مصدوم، او را به مراکز درمانی ارجاع دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان همچنین با بیان مراجعه سه مصدوم به پایگاه مرکزی امداد و نجات جاده‌ای نهاوند، دو مصدوم به پایگاه امداد و نجات ملایر، دو مصدوم به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تجرک، چهار مصدوم به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه اسدآباد، 16 مصدوم به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کبودراهنگ در روز گذشته، ابراز داشت: از سوی نجاتگران مستقر در این پایگاه‌های جاده‌ای، خدمات حضوری شامل تغذیه و اسکان اضطراری، کمک‌های اولیه و مراقبت‌های بهداشتی به این مسافران حادثه دیده ارائه شد.

وی خدمات تیم امداد کوهستان در پایگاه دشت میشان واقع در ارتفاعات الوند همدان را نیز در کاهش میزان آسیب دیدگی کوهنوردان و مسافرینی که از تله‌کابین گنجنامه استفاده می‌کنند، مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: گزارش مبنی بر سقوط دو کوهنورد نیز که به آسیب‌دیدگی در ناحیه مچ پای یکی از آن‌ها منجر شده بود، با تلاش نجاتگران تیم امداد کوهستان و انتقال مصدوم به مراکز درمانی، روبرو شد.

قائم مقام جمعیت هلال‌احمر استان همدان در ادامه به واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور ملایر به اراک اشاره کرد و افزود: از بین دو سرنشین این خودرو، یک نفر برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی راهی بیمارستان شد.

وی در پایان به برخورد دو دستگاه خورو سواری پیکان وانت در ورودی شهر صالح آباد اشاره و اظهار کرد: از میان پنج مصدوم این حادثه رانندگی، یک نفر برای اقدامات پزشکی بیشتر، به مراکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/89034/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول