اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان ارائه کرد

آمار امدادرسانی در 10 روز ابتدایی اجرای طرح امداد نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان آمار میزان امدادرسانی نجاتگران این جمعیت را در 10 روز ابتدایی اجرای طرح امداد نوروزی ارائه کرد.

آمار امدادرسانی در 10 روز ابتدایی اجرای طرح امداد نوروزی

بهروز کارخانه ای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر استان همدان تا شانزدهم فروردین ماه و پایان سفرهای نوروزی در خدمت مسافرین هستند، آماری از میزان امدادرسانی‌های صورت گرفته به وسیله نجاتگران این جمعیت در 10 روز ابتدایی اجرای طرح امداد نوروزی 93 ارائه کرد.

وی مجموع تعداد حوادث به وقوع پیوسته در این مدت را 49 مورد عنوان کرد و افزود: این حوادث شامل یک مورد امدادرسانی در کوهستان، دو مورد امدادرسانی در حوادث شهری(اطفاء حریق)، 28 مورد امدادرسانی در حوادث جاده ای و 18 مورد ارائه خدمات حضوری به حادثه دیدگانی بوده که به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای مراجعه کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان در ادامه مجموع تعداد حادثه‌دیدگان را 6 هزار و 99 نفر خواند و اظهار کرد: در کوهستان به یک مصدوم، در حوادث شهری به پنج مصدوم و در حوادث جاده‌ای به 113 مصدوم امدادرسانی شده است.

وی مجموع تعداد مراجعه‌کنندگان حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای ثابت و سیار و حادثه‌دیدگان اسکان اضطراری داده شده را نیز 5 هزار و 980 نفر اعلام کرد.

کارخانه‌ای با بیان اینکه در مجموع برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در حوادث 10 روز نخست اجرای طرح امداد نوروزی، 55 تیم عملیاتی اعزام شده، مجموع نیروهای عملیاتی بکار

وی از مؤثر بودن کمک‌های اولیه امدادی ارائه شده توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شامل حمل مصدوم به نقاط امن، پانسمان و بانداژ محل آسیب دیدگی‌ها، احیاء قلبی و عروقی، کنترل فشار خون و ...  سخن گفت و افزود: در مجموع در 34 مورد نیز مصدومین سوانح مختلف برای برخورداری از معاینات و خدمات پزشکی تکمیلی با بکارگیری آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

انتهای پیام/89034/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول