اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد

کاهش 15 درصدی حوادث در طرح امداد و نجات نوروزی استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از کاهش 15 درصدی حوادث در طرح امداد و نجات نوروزی خبر داد.

کاهش 15 درصدی حوادث در طرح امداد و نجات نوروزی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح ملی امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ایام نوروز امسال، کاهش 15.2 حوادث جاده‌ای را به نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی تصریح کرد: کاهش سوانح و حوادث سفرهای نوروزی به عنوان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری موجب شد تا جمعیت هلال احمر استان مرکزی همانند سایر دستگاه‌های ذیربط تلاش در راستای تحقق این مهم را در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌ریزی‌های خوبی را در این زمینه انجام دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه این جمعیت در ایام نوروز امسال با برپایی 43 پایگاه امدادی و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خدمات لازم امدادی و درمانی را به حادثه دیدگان ارائه کرد، بیان داشت: از ابتدا تا پایان طرح امداد و نجات نوروزی حوادثی که نیروهای امدادی هلال احمر استان پوشش امدادی داده‌اند، نسبت به مدت مشابه سال قبل 15.2 درصد کاهش داشته است که خوشبختانه این کاهش آمار با افزایش 15 درصدی تجهیزات و نیروهای به کارگیری شده هلال احمر استان در طرح امداد و نجات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته صورت گرفته است.

به گفته وی به دنبال کاهش این آمار تعداد آسیب دیدگان و مصدومین متأثر از حوادث نیز 13.7 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: اعضای جمعیت هلال احمر استان دلسوزانه در اجرای این طرح مشارکت داشته و خدمات امدادی لازم را به حادثه دیدگان ارائه دادند که جا دارد در این فرصت از این عزیزان تقدیر و تشکر داشته باشیم.

انتهای پیام/87005/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول