اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر استان بوشهر خبر داد

انجام 111 عملیات امداد و نجات توسط هلال‎احمر بوشهر در تعطیلات نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر استان بوشهر از انجام 111 عملیات امداد و نجات در استان بوشهر در تعطیلات نوروزی خبر داد.

انجام 111 عملیات امداد و نجات توسط هلال‎احمر بوشهر در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، عبدالکریم شعبان‌زاده ظهر امروز در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان و رئیس جمعیت هلال‎احمر تنگستان در اهرم اظهار داشت: 14 پایگاه امداد جاده‌ای، امداد نجات دریایی و امداد و نجات کوهستان در استان به صورت ثابت در طول سال فعال است که در نوروز سال‎جاری هشت پایگاه دیگر نیز به این پایگاه‌ها اضافه شده بود که مجموعاٌ 22 پایگاه امداد و نجات در استان فعالیت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر استان بوشهر تصریح کرد: 14 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، نجات دریایی و کوهستانی ثابت در استان شامل هفت پایگاه امداد جاده‌ای و 5 پایگاه امداد و نجات دریایی و  یک پایگاه امداد و نجات کوهستانی و یک پایگاه امداد شهری در خارگ فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز 93 به بیش از یک‎هزار و 300 نفر در پایگاه‌های امداد و نجات هلال‎احمر در سطح استان بوشهر خدمات‌دهی شده است.

شعبان‌زاده افزود: در نوروز 93 تعداد 26 کمپ ایمنی و سلامت و اطلاع‎رسانی در استان بوشهر برای مهمانان و گردشگران فعالیت داشتند که در این کمپ‌ها خدمات تست قند خون و فشار خون انجام می‌گرفت.

وی افزود: برای امدادرسانی در مسیر جاده اهرم به فراشبند نیاز به ایجاد یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای است که پس از تخصیص زمین به این پایگاه در این مسیر دایر خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان نیز گفت: شورای اسلامی شهر اهرم برای تخصیص زمین مورد نیاز برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیر جاده اهرم به فراشبند همکاری و مساعدت لازم به عمل خواهد آورد.

پرویز شعبانی تصریح کرد: برای تکمیل اردوگاه هلال‎احمر در روستای انبارک در سال‎جاری اعتبارات مورد نیاز این اردوگاه در کمیته برنامه در نظر گرفته خواهد شد که امیدواریم هلال‎احمر استان همکاری لازم به عمل آورد.

رئیس جمعیت هلال‎احمر شهرستان تنگستان نیز گزارشی از عملکرد هلال‎احمر شهرستان در نوروز 93 به این جلسه ارائه کرد و گفت: در شهرستان تنگستان 6 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، امداد و نجات دریایی و امداد و نجات کوهستانی خدمت‌دهی به گردشگران و مهمانان نوروزی به عهده داشتند.

علی منصوری افزود: بیش از 80 نفر از امدادگران، جوانان و داوطلبان و پزشکیاران در طول این ایام به خدمات‎د‌‌هی به مسافران و گردشگران نوروزی مشغول بودند.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی به 250 نفر خدمات‌دهی شد و 12 نفر از مرگ حتمی توسط امدادگران هلال‎احمر نجات داده شدند و 320 بسته مواد غذایی برای کمک به محرومان و نیازمندان شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات، چای، ماکارونی توسط امدادگران هلال‎احمر توزیع شد.

انتهای پیام/66006/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول