اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه یکشنبه انجام شد

بازدید سرزده فرماندار نظرآباد و مدیران ارشد استان البرز از فعالیت‌های امداد نوروزی

فرماندار نظرآباد و برخی از مدیران ارشد استان البرز از جمله رئیس جمعیت هلال احمر این استان و همچنین سید ابوالقاسم طاهری مشاور استاندار به صورت سرزده از فعالیت‌های پایگاه‌های امداد نوروزی در این شهرستان بازدید کردند.

بازدید سرزده فرماندار نظرآباد و مدیران ارشد استان البرز از فعالیت‌های امداد نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، این بازدید شامگاه یکشنبه انجام و به مدت چند ساعت به طول انجامید و طی آن شهریار آقایی فرماندار نظرآباد، سید ابوالقاسم طاهری مشاور استاندار البرز و رضا نصیری رئیس جمعیت هلال احمر این استان از نحوه خدمات‌رسانی 4 پایگاه امداد نوروزی مستقر در این شهرستان بازدید کردند.

همچنین عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد به همراه مدیران استانی از بیمارستان امام حسن (ع) این شهرستان و خدمات پزشکی که به مردم به ویژه مسافران نوروزی ارائه می‌شود، بازدید کردند.

شهریار آقایی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: در راستای برنامه‌های دولت در حوزه ارائه خدمات سفر و تسهیلات نوروزی، نهادهای امدادی و پزشکی، نیروی انتظامی و تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان نظرآباد در ایام نوروز فعال بوده و با آماده‌باش کامل به مردم خدمات‌رسانی داشتند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر مدیریت شهرستان به طور مرتب بر نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان نظارت داشت.

آقایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه عملکرد دستگاه‌های انتظامی و امدادی را در ایام نوروز چگونه ارزیابی کرده است، گفت: خوشبختانه مردم به ویژه مسافران نوروزی از خدماتی که به آنها ارائه شد، رضایت داشتند و این رضایت مردم برای ما ملاک عمل است.

 

* استفاده مردم شهرستان‌های مختلف از امکانات بیمارستانی نظرآباد

 

وی افزود: از سوی دیگر امروز از بیمارستان امام حسن (ع) نظرآباد بازدیدی داشتیم که خوشبختانه کادر پزشکی، درمانی و پرستاران این بیمارستان نیز تمام توان خود برای خدمت به مردم به میدان آورده‌اند.

فرماندار نظرآباد ادامه داد: به دلیل اینکه در ایام نوروز مراکز درمانی غیر دولتی و همچنین مطب تعدادی از پزشکان تعطیل بود، مردم نظرآباد بیش از مسافران نوروزی از خدمات بیمارستان امام حسن (ع) استفاده کردند.

آقایی افزود: همچنین بر اساس آمارها مشخص شد که مردم شهرستان‌ها و مناطق دیگر استان البرز از جمله طالقان و آبیک نیز با مراجعه به نظرآباد از امکانات درمانی و پزشکی بیمارستان فوق بهره‌مند شدند.

وی در پایان تاکید کرد: خدمات ارائه شده به مردم در غالب طرح‌های نوروزی تا هفدهم فروردین ماه سال جاری با جدیت ادامه داشته و امیدواریم این خدمات رضایت شهروندان به ویژه مسافران نوروزی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول