اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر سابق دادگستری تاکید کرد

«ولایت‌مداری» و «بصیرت» مهم‌ترین سلاح‌ها در برابر جنگ نرم

وزیر سابق دادگستری ولایت‌مداری و بصیرت دینی را مهم‌ترین و کارسازترین سلاح‌ها در برابر جنگ نرم دشمن دانست.

«ولایت‌مداری» و «بصیرت» مهم‌ترین سلاح‌ها در برابر جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان سید مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز در نخستین کنگره سرداران شهید و شهدای شهرستان نهبندان که در محل حسینیه سیدالشهداء نهبندان برگزار شد اظهار داشت: ابتدا باید از دست‌اندرکاران و برگزار‌کنندگان این محفل سراسر معنوی تشکر کنیم و خدا را شاکر باشم که امروز مرا را در محفلی که به نام شهدا برپا شده جای داده است.

وی ادامه داد: امروز روز تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا است و باید امروز پیمانی مجدد با شهدای گرانقدر و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی داشته باشیم و همیشه همانند گذشته در راه ولایت و انقلاب ثابت قدم بمانیم.

روحیه شهادت‌طلبی مردم نهبندان ستودنی است

وزیر سابق دادگستری با بیان این‌که شهدا مایه افتخار انقلاب و نظام اسلامی هستند، اضافه کرد: شهدا با تقدیم جانشان در راه اسلام صراط مستقیم و راه سعادت را به ما نشان دادند.

بختیاری از شهدا به عنوان ستارگان درخشان آسمان انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: شهرستان نهبندان در راه پیروزی و تثبیت انقلاب 177 شهید، 23 آزاده، 111 جانباز و 700 ایثارگر تقدیم نظام اسلامی کرده است و این خود نشان از اسلام‌مداری و ولایت‌پذیری مردم این سامان دارد.

وی با اشاره به این‌که روحیه شهادت‌طلبی مردم این شهرستان ستودنی است، تصریح کرد: پدران و مادران غیور این منطقه با تقدیم جوانان خود به این نظام و انقلاب امروز سبب افتخار و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

پاسداری از انقلاب وظیفه همگانی است

وزیر سابق دادگستری با بیان این‌که امام علی(ع) می‌فرمایند؛ «انقلاب کردن سخت است اما سخت‌تر از آن ادامه و حفظ انقلاب است»، گفت: ملت ما برای پیروزی این انقلاب سختی‌های فراوان کشیدند و سرمایه‌های زیادی به خرج داده و خون‌های زیادی را در راه این انقلاب فدا کردند و امروز همه ما وظیفه داریم پاسدار این خون‌ها باشیم و بر حفظ این انقلاب تاکید و راه شهدا و انقلاب را ادامه دهیم.

بختیاری با اشاره به جنگ نرم و توطئه‌های و دشمنی‌های دیرینه دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمن همیشه با نظام و حاکمیت دینی مشکل داشته و در این راه تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌ها را به کار بسته است.

وی اظهار داشت: دشمن قبل از پیروزی انقلاب با به راه انداختن کودتاهای مختلف و ترور شخصیت‌های برجسته و راه‌اندازی جنگ تحمیلی و حمایت همه جانبه از این نبرد غیر عادلانه سعی در براندازی انقلاب و نظام اسلامی داشته است اما هر بار با جواب و سیلی محکم از طرف ملت بیدار و هوشیار ما مواجه شده است.

ملت برای حفظ ارزش‌های اسلامی عاشورایی عمل کردند

وزیر سابق دادگستری با بیان این‌که خود دشمنان در حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران اعتراف کردند، ادامه داد: آنها با زبان خود گفتند ما آنقدر از ارتش بعث حمایت کردیم که رژیم بعث عراق پنجمین ارتش مسلح دنیا شد.

بختیاری افزود: تمامی دشمنان در جنگ تحمیلی با عراق متحد و از همه اهرم‌ها استفاده کردند تا هدف اصلی استکبار که همانا براندازی نظام اسلامی و انقلاب اسلامی بود، محقق شود اما ملت و رزمندگان اسلام عاشورایی و کربلایی تا پای جان برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی و حمایت از ولایت و انقلاب مبارزه کردند و پیروزی از آن اسلام شد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که ولایت‌مداری و بصیرت دینی مهم‌ترین و کارسازترین سلاح‌ها در برابر جنگ نرم دشمن محسوب می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این چنین کنگره‌ها و یادواره‌هایی به نام شهدا توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کند.

گروه‌های تکفیری و سلفی به اسلام ربطی ندارند

وزیر سابق دادگستری گفت: ما با توجه به وعده‌های الهی تمامی تحریم‌ها و مشکلات را پشت سر می‌گذاریم همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با توکل بر خداوند وعده الهی محقق و پیروزی از آن اسلام شد.

بختیاری نقش علمای جهان اسلام را در شناساندن چهره واقعی تروریست مهم دانست و خاطرنشان کرد: گروه‌های تکفیری و سلفی به اسلام ربطی ندارند.

انتهای پیام/6900/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول