اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

نخستین کنگره سرداران شهید نهبندان برگزار می‌شود

فرماندار نهبندان از برگزاری نخستین کنگره سرداران شهید و شهدای شهرستان در اسفند‌ماه جاری خبر داد.‌

نخستین کنگره سرداران شهید نهبندان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد مهدی عظیمی امشب در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان که در سال جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: کسب جایگاه و مقام و مدیر شدن آسان است اما آنچه ارزشمند است ایفای نقش و خدمت‌رسانی به مردم است.

وی از مردم به عنوان حلقه اتصال بین مسئولان و خداوند یاد کرد و افزود: مدیران و کارگزاران با خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع سبب نزدیکی به خداوند می‌شوند.

مسئولان باید قدردان مردم باشند

فرماندار نهبندان با بیان این‌که این حلقه به ما مسئولان جایگاه و مقام می‌دهند، ادامه داد: لذا برای الهی شدن باید به این مردم خدمت کرد و قدردان آنها بود.

عظیمی اضافه کرد: مسئولان و مدیران باید مردمی شوند چرا که با این امر غرور و تکبر را از بین می‌رود و آنها به مردم بهتر و بیشتر خدمت می‌کنند.

وی اذعان داشت: منزلت اجتماعی مدیران با خدمت به مردم به دست می‌آید و این مهم باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

اثربخشی بر خود، سازمان و جامعه سه شاخص مهم برای مدیران است

فرماندار نهبندان گفت: مدیر موفق باید مداوم بر اثربخشی مبادرت ورزد و اثربخشی بر خود و خویشتن را تقویت کند و بعد از این مهم باید اثربخشی سازمانی داشته باشد تا مردم و ارباب رجوع از آن سازمان رضایت‌مندی داشته باشند.

عظیمی با اشاره به این‌که مدیر باید اثربخشی بر جامعه داشته باشد، تصریح کرد: مسئولان باید با مورد توجه قرار دادن این شاخص سبب پیشرفت و توسعه جامعه شوند.

وی اظهار داشت: مدیران و مسئولان شهرستان کمتر توسعه یافته نهبندان این شاخص‌ها را دارا هستند و همین شاخص‌ها سبب شد تا ما بهترین برنامه‌ها و خروجی‌های خوبی از برنامه‌هایی از قبیل هفته وحدت، دهه مبارک فجر، راهپیمایی 22 بهمن و سایر مناسبات ملی و فرهنگی داشته باشیم.

کنگره سرداران شهید و شهدای نهبندان مهم‌ترین برنامه فرهنگی شهرستان است

فرماندار نهبندان از برگزاری نخستین کنگره سرداران شهید و شهدای شهرستان در اسفند‌ماه جاری خبر داد و افزود: برگزاری این کنگره یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و معنوی سال جاری این شهرستان به شمار می‌رود و مسئولان نهبندان برای هر چه باشکوه برگزار شدن این کنگره باید تلاشی مضاعف داشته باشند.

عظیمی با بیان این‌که ستاد دائمی تسهیلات سفر در این شهرستان باید در ایام نوروز با تمامی توان و امکانات وارد عمل شود، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای معرفی فرهنگ مردم، ظرفیت‌های شهرستان و خدمت‌رسانی شایسته به مسافران تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که نهبندان شهرستانی است که تمامی مسئولان استانی و کشوری باید به آن توجه ویژه داشته باشند، تصریح کرد: اگر به این شهرستان مرزی و در خط مقدم تهاجمات فرهنگی دشمن اگر توجه نشود بیماری‌های واگیر اجتماعی نیز به سایر نقاط نیز سرایت می‌کند.

تفکر بسیجی یک تفکر ناب است

فرماندار نهبندان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران برگزار کننده رزمایش فاطمیون در این شهرستان ادامه داد: تفکر بسیجی یک تفکر ناب است لذا مدیران باید از این تفکر بهره‌مند باشند.

عظیمی اذعان داشت: همین تفکر بسیجی ملت ما از دیرباز و امروزه دشمنان اسلام و استکبار جهانی را به زانو در آورده است.

وی با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی یک واژه نو و جدید است که از لسان رهبری نقل شده است، خاطرنشان کرد: امروز برای تحقق شعار سال جاری که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است باید در بحث اقتصادی با توکل به خدا و تدبیر، تهدیدهای اقتصادی دشمنان را تبدیل به فرصت کنیم.

انتهای پیام/69003/ش‌40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول