اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری:

187 میلیون دلار کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری صادر شد

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن ماه امسال افزون بر 187 میلیون دلار کالا از این گمرک به خارج از کشور صادر شده است.

187 میلیون دلار کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری صادر شد

حمیدرضا خبیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن ماه امسال افزون بر 187 میلیون دلار کالا از این گمرک به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به رشد 44 درصدی صادرات در استان، گفت: مجموع صادرات استان در سال جاری از لحاظ ارزشی 44 درصد و از لحاظ وزنی 21 درصد رشد را نشان می‌دهد.

خبیر از واردات 7 هزار و 554 تن کالا به استان خبر داد و گفت: در مدت 11 ماه امسال 97 هزار و 554 تن کالا به ارزش 41 میلیون دلار به استان وارد شده است.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مدت افزون بر 261 پرونده قضایی به ارزش 6 میلیارد و 400 میلیون تومان تشکیل شده است که مراتب در مراجع قضایی در حال بررسی است.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سیستم خودکار داده‌های گمرکی در گمرک استان خبر داد و گفت: در این دوره شرکت کنندگان علاوه بر مرور نحوه استفاده از کاربرد سیستم آسیکودا در مورد ارتباط و کاربرد این سیستم با مقررات صادرات و واردات آشنا شدند.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول