اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی اعلام کرد

محکومیت 619 نفر در پرونده‌های مظنون قاچاق کالا در گمرکات آذربایجان‌غربی

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: طی 11 ماه امسال 619 نفر در پرونده‌های مظنون قاچاق کالا در گمرکات آذربایجان‌غربی محکوم شدند.

محکومیت 619 نفر در پرونده‌های مظنون قاچاق کالا در گمرکات آذربایجان‌غربی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به پرونده‌های متشکله مظنون قاچاق در 11 ماه امسال، اظهار داشت: در این مدت 3 هزار و 927 فقره پرونده در گمرکات آذربایجان غربی در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل شده است.

وی به ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده مظنون قاچاق در گمرکات آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: این رقم بیش از یک هزار و 801 میلیارد ریال است.

سیداحمدی با اشاره به میزان جریمه‌های تعیین شده و وصولی در ارتباط با پرونده‌های مظنون قاچاق آذربایجان غربی در 11 ماه امسال، گفت: جریمه تعیین شده بیش از 5 هزار و 210 میلیارد ریال تعیین شده و 26 میلیارد و 767 میلیون و 351 هزار و 910 ریال از آن وصول شده است.

ناظر  گمرکات آذربایجان غربی افزود: تعداد متهمان پرونده‌های متشکله مظنون قاچاق در 11 ماه امسال در گمرکات آذربایجان غربی 4 هزار و 187نفر اعلام شده است.

وی به تعداد افرادی که در پرونده‌های مظنون قاچاق گمرکات آذربایجان غربی از آن‌ها اعلام برائت شده است اشاره کرد و اذعان داشت: این افراد 285 نفر هستند و ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده برای این افراد 26 میلیارد و 944 میلیون و 144 هزار و 220 ریال است.

سیداحمدی اضافه کرد: طی 11 ماه امسال 619 نفر در ارتباط با پرونده‌های قاچاق کالا در گمرکات آذربایجان غربی محکوم شدند ارزش ریالی این پرونده‌ها 147 میلیارد و 699 میلیون و 215 هزار و 907 ریال گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول