اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرک آستارا:

تعامل با رسانه‌ها اولویت گمرک آستارا است / خبرنگاران به جلسات گمرک دعوت می‌شوند

مدیرکل گمرک آستارا گفت: تعامل و همکاری با اصحاب رسانه و قلم در اولویت کاری مدیریت گمرک آستارا است.

تعامل با رسانه‌ها اولویت گمرک آستارا است / خبرنگاران به جلسات گمرک دعوت می‌شوند

جهانگیر بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا حضور مردم در حماسه 22 بهمن را نشانه بزرگی دانست و اظهار داشت: این حضور باشکوه وظیفه مدیران نظام را سنگین‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه مدیران باید برای خدمت به مردم تلاش خود را مضاعف کنند، افزود: ما مدیران نظام تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم.

مدیر کل گمرک آستارا اصحاب قلم و رسانه را چشم و زبان گویای جامعه خواند و گفت: تعامل و همکاری با اصحاب رسانه و قلم در اولویت کاری مدیریت گمرک آستارا قرار دارد.

این مسئول درباره دلیل دعوت نشدن خبرنگاران آستارا به جز صدا و سیما به جلسه معاون گمرک جمهوری آذربایجان، تصریح کرد: ما تعامل و همکاری با اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها را در اولویت کار خود قرار داده‌ایم.

بخشی اضافه کرد: بنده و روابط عمومی هیچ‌گونه تماسی با خبرنگار صدا و سیما نگرفتیم و وی از طریق منابع خود مطلع شد و حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه برای اصحاب رسانه در آستارا احترام خاصی قائل هستیم، خاطرنشان کرد: از ورود و تهیه خبری خبرنگار صدا و سیما هیچ ممانعتی نکردیم بلکه همکاری لازم را انجام دادیم.

این مسئول متذکر شد: به دلیل زمان‌بندی و حجم کاری و سفر معاون گمرک جمهوری آذربایجان به آستارا بنده به عنوان مدیر گمرک آستارا سرگرم مسایل کاری بودم و کوتاهی در کار نبوده است.

مدیر کل گمرک آستارا یادآور شد: بنده به روابط عمومی خود تذکر دادم که از این پس مانند سنوات گذشته از اصحاب رسانه برای مراسم‌ها دعوت کند.

بخشی با بیان اینکه احترام به اصحاب رسانه مهم است، خاطرنشان کرد: در مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه گمرک اصحاب رسانه احترام خاصی دارند.

انتهای پیام/84001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول