اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار:

22 میلیون دلار صادرات از گمرک بیله‌سوار انجام شد

مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار گفت: از ابتدای امسال تاکنون از طریق گمرک مرزی بیله‌سوار 22 میلیون دلار صادرات به کشور آذربایجان انجام شده است.

22 میلیون دلار صادرات از گمرک بیله‌سوار انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا پناهی عصر امروز در جلسه صادرات و واردات شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت:‌ در 11 ماهه امسال بیش از 118 هزار تن کالا به ارزش 22 میلیون دلار از طریق گمرک بیله‌سوار به خارج از کشور صادر شده که این کالاها متنوع بوده است.

وی تصریح کرد: این میزان کالا به وسیله پنج هزار و 300 دستگاه کامیون به کشورهای همسایه ارسال شده که شامل قیر، آهک، کاشی، بیسکویت و مواد پلاستیکی از طریق گمرک بیله‌سوار بوده است.

مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: در همین مدت بیش از 31 هزار و 640 تن کالا به ارزش پنج میلیون دلار وارد پایانه مرزی بیله‌سوار شده که عمده واردات نیز مربوط به سبوس و کنجاله است.

این مسئول اضافه کرد:‌ واردات کالا به گمرک بیله‌سوار به وسیله 782 دستگاه کامیون انجام شده و ادامه این روند را تا پایان سال شاهد هستیم.

پناهی بیان کرد: در همین مدت 916 هزار مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند که این تعداد تردد به نسبت سال گذشته شش درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار متذکر شد:‌ تنها 37 هزار نفر از این تردد کنندگان مربوط به مسافران کشورمان بودند که به آن سوی مرز سفر کردند و مابقی مربوط به مسافران آذری بوده که وارد کشورمان شدند.

پناهی در پایان ابراز داشت: بیشتر مسافران آذری برای کارهای درمانی، خرید کالا و مایحتاج زندگی به کشور ایران سفر کردند که به نظر می‌رسد این ظرفیت در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/62006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول