اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر عسلویه تاکید کرد

لزوم راه‌اندازی گمرک تجاری و بندر آزاد در عسلویه

رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه بر لزوم راه‌اندازی گمرک تجاری و بندر آزاد در عسلویه تاکید کرد.

لزوم راه‌اندازی گمرک تجاری و بندر آزاد در عسلویه

علی دریانورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: مردم عسلویه در هر شرایطی در خدمت نظام اسلامی بوده‌اند و باید بهترین خدمات به این عزیزان ارائه شود.

وی افزود: عسلویه سال‌هاست که میزبان صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی است و باید خدماتی متناسب با شان این مردم ارائه شود تا مردم رضایت بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه با تاکید بر لزوم راه‌اندازی گمرک تجاری و بندر آزاد در عسلویه خاطرنشان کرد: از ابتدا و پیش از استقرار صنایع نفت و گاز یکی از منابع مهم در آمد‌های مردم شهرستان تجارت و بازرگانی بوده است، لذا احساس نیاز می‌شود با راه‌اندازی گمرک تجاری و ایجاد بندر آزاد فضای تجارت و کسب و کار رونق پیدا کند.

دریانورد همچنین با اشاره به طولانی شدن زمان راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه تصریح کرد: تامین اجتماعی بالا‌ترین میزان درآمد را در این شهرستان دارد و سال‌هاست که مردم شهرستان از نداشتن یک مرکز درمانی در رنج هستند.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، افتتاح پروژه بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سال‌هاست به تعویق می‌افتد و انجام این پروژه نیاز به رسیدگی دارد.

دریانورد تاکید کرد: شهر‌های عسلویه و نخل تقی با کمبود فضا‌های تفریحی فرهنگی آموزش مذهبی و مسکونی روبه رو هستند که مسئولان باید پیگیری کنند.

وی گفت: با توجه به محصور بودن این دو شهر تنها راه توسعه به کار گیر فضای فرودگاه متروکه است که به مجوز‌های لازم نیاز دارد.

دریانورد افزود: آب آشامیدنی یکی از مشکلات فوری مردم نخل‌تقی است و شبکه آبرسانی این شهر به صورت جدی دارای مشکل است و نیاز به رسیدگی جدی دارد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول