اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

استفاده بهینه از ظرفیت گمرک زنجان توسعه آن را تسهیل می‌کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده بهینه از ظرفیت گمرک استان زنجان موجب افزایش درآمد استان شده و روند توسعه آن را تسهیل می‌کند.

استفاده بهینه از ظرفیت گمرک زنجان توسعه آن را تسهیل می‌کند

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بازدید خود از گمرک استان زنجان اظهار داشت: در این بازدید با مزایا و مشکلات این گمرک آشنا شده است.

وی با اشاره به عدم استفاده بهینه از ظرفیت گمرک استان زنجان اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده ظرفیت این گمرک دو تا سه برابر ظرفیت فعلی مورد استفاده فعلی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجل شورای اسلامی تاکید کرد: استفاده بهینه از ظرفیت گمرک موجب افزایش درآمدهای استان شده و روند توسعه آن را تسهیل می‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح فرآیندهای اقدامات در گمرک استان زنجان تاکید کرد و گفت: کاهش مدت زمان خواب کالا از جمله اصلاحات مورد نیاز در این حوزه است.

علیمردانی با اشاره به طولانی بودن مدت زمان خواب کالا در گمرک استان زنجان ادامه داد: در این بازدید شاهد بلاتکلیفی کالاهایی در گمرک زنجان بوده است که باید ساماندهی شود.

وی کمبود نیروی انسانی را از جمله مشکلات گمرک استان زنجان دانست و اذعان داشت: این کمبود باید با نیروی کارشناسی مورد نظر جبران شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشاهدات خود از کالاهای وارداتی و صادراتی از گمرک استان زنجان متذکر شد: شمش‌های مس و روی، محصولات کشاورزی از جمله کشمش و خرما از اقلام صادراتی و انواع کاغذ‌های بافندگی و فیلم‌ها و روغن ترانسفور ماتور از جمله اقلام وارداتی این گمرک محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول