اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره تبلیغات اسلامی باغملک:

رعایت حجاب در جامعه ایجاد امنیت می‌کند

مسئول اداره تبلیغات اسلامی باغملک در همایش عفاف و حجاب رامهرمز گفت: با رعایت حجاب در جامعه می‌توان برای خود ایجاد امنیت کرد.

رعایت حجاب در جامعه ایجاد امنیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام صالح باغ شیرین در همایش عفاف و حجاب که امروز در این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: بسیاری از آیات قرآن، کار ما را در این دنیا مشخص کرده است و اگر تمسک به قرآن جوئیم راه را خواهیم یافت و به بی‌راهه نخواهیم رفت.

وی ادامه داد: تمام عوامل و موجودات مسخر انسانند تا انسان به مقرب قرب الهی برسند و خداوند تکلیف را بر ما انسان‌ها مشخص کرده و باید دستوراتش را انجام دهیم.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی باغملک پیرامون حجاب در جامعه عنوان کرد: حجاب مطابق با فطرت انسان است و حتی آنهایی که حجاب را به درستی رعایت نمی‌کنند اما باز هم نیاز فطری آن‌ها را به سمت و سوی حجاب خواهد کشاند.

وی افزود: حجاب برای انسان ایجاد امنیت می‌کند لذا باید در گفتار، کلام و شنوایی خود هم حجاب را رعایت کرد تا به حکمت حجاب رسید.

وی همچنین ابراز داشت: تزکیه و طهارت نیز یکی دیگر از فطرت‌های حجاب است و ما انسان‌ها می‌توانیم با تزکیه روح و روان خود و رسیدن به طهارت و پاکی به فطرت خود دست یابیم.

حجت‌الاسلام باغ شیرین در پایان گفت: بدون صبر و تحمل سختی، نمی‌توان به مقامی رسید و هرچه عمل سخت‌تر باشد فضیلتش نیز بالا‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز در این همایش که در تالار هنر ارشاد اسلامی رامهرمز برگزار شد تعدادی از مسئولان شهرستانی و جمعی از بانوان شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/72012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول