اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

نمایشگاه عفاف و حجاب در ساری گشایش یافت

نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار مازندران در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

نمایشگاه عفاف و حجاب در ساری گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران صبح امروز در افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب با بیان اینکه نمایشگاه مد و پوشش اسلامی در ترویج عفاف و حجاب نقش تاثیرگذاری دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما نیز برپایه اندیشه‌های فرهنگی شکل گرفت.

علیرضا یونسی‌رستمی با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان، گفت: رشد اندیشه‌های اعتقادی، اخلاقی و فضیلتی در انقلاب اسلامی ما به خوبی نمایان است در صورتی که انقلاب‌های 9گانه جهان در طول دو قرن اخیر براساس فقر و مشکلات معیشتی انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه بن مایه انقلاب ما فرهنگی است و ما به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی در این حوزه دریغ نمی‌کنیم، بیان داشت: در طول پنج ماه گذشته چندین کنگره بزرگ، یادواره شهدا و نمایشگاه کتاب در مازندران برگزار شد.

یونسی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری فعالیت‌های فرهنگی معرفی جلوه‌های اندیشه دینی و صیانت از شهدا و آرمان‌های پرچمداران صداقت است، افزود: هر امری که با فطرت انسان سازگاری داشته باشد امری فضیلتی به حساب می‌آید.

این مسئول با اظهار اینکه حجاب یکی از جلوه‌های انسانی است، بیان داشت: همه باید با پوشش‌های‌مان از اندیشه‌های فرهنگ دینی، اعتقادی و اخلاقی حمایت کنیم.

رونمایی از نرم‌افزار حجاب

در این نمایشگاه از نرم‌افزار حجاب که به معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌پردازد رونمایی شد.

این نرم افزار شامل روانشناسی حجاب، مباحث دینی، سخنرانی اساتید در حوزه پوشش از نگاه اسلام و پرسش و پاسخ است.

به گزارش فارس، این نمایشگاه از 10 لغایت 20 اسفند ما در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دایر است.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول