اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز خبر داد

برگزاری همایش «حجاب و عفاف» در رامهرمز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز از برگزاری همایش «حجاب و عفاف» در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش «حجاب و عفاف» در رامهرمز

ابراهیم متینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای لبیک به گفتمان ولایت فقیه و حضرت امام خمینی (ره) به گسترش حجاب در کشور، همایش حجاب و عفاف در این شهرستان را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این همایش روز یکشنبه 11 اسفند ماه در سالن ارشاد اسلامی رامهرمز برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز تصریح کرد: آشنایی با تاثیر حجاب و عفاف بر سلامت روانی و اجتماعی جامعه، بررسی میل دختران و زنان جوان به پدیده شوم بدحجابی، آشنایی با تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی در بی‌حجابی و بدحجابی و روابط ناسالم از عمده اهداف این همایش است.

وی افزود: ارتقای سطح آگاهی زنان و دختران جوان در رابطه با حجاب و تاثیر آن بر موقعیت اجتماعی و علمی، آشنایی با تاثیر حجاب بر تزکیه نفس و رضایت خداوند و آشنایی با تاریخچه حجاب در ایران و نقش اسلام در تکمیل و تقویت آن از دیگر برنامه‌های این همایش است.

متینیان ابراز داشت: در این همایش، اجرای دستورات مقام معظم رهبری درباره حجاب و عفاف در جامعه، آشنایی با فواید حجاب و عفاف برای زنان و دختران جوان و تاثیر بدحجابی بر دیگر افراد جامعه و رفتارهای اجتماعی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر رامهرمز در پایان خواستار حضور علاقه‌مندان به شرکت در این همایش در روز یکشنبه 11 اسفند ساعت 9 صبح در تالار هنر ارشاد اسلامی رامهرمز شد.

انتهای پیام/72012/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول