اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان

اعضای مرکز حجاب و عفاف لرستان معرفی شدند

توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، اعضای مرکز حجاب و عفاف استان لرستان معرفی شدند.

اعضای مرکز حجاب و عفاف لرستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در نشستی که عصر امروز با حضور آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، اعضای این ستاد انتخاب شدند و از بین آنها پنج نفر به‌ عنوان اعضای هیئت‌مدیره این مرکز مشخص و اعضای هیئت‌مدیره نیز از بین خود یک نفر را به‌عنوان مدیر اجرایی مرکز حجاب و عفاف در استان لرستان انتخاب کردند.

براساس این گزارش، استاندار لرستان و یکی از معاونان استاندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رئیس کل دادگستری، مدیران کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا وسیما، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، مدیران حوزه‌های علمیه برادارن و خواهران، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه و معصومیه، شهردار، فرماندار، نماینده اصناف، مدیرکل ورزش و جوانان و یک نفر از روسای دانشگاه‌های استان و سه نفر از شخصیت‌های استان از اعضای این مرکز در استان هستند.

لازم به ذکر است، در مراسمی که عصر امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با حضور آیت‌الله اختری دبیرکل مجمع اهل‌بیت(ع) و رئیس بنیاد حجاب و عفاف، محمدنبی حبیبی قائم مقام بنیاد حجاب و عفاف، آیت‌الله عباس‌علی صادقی امام جمعه موقت خرم‌آباد و جمعی از مسئولان استانی و روحانیون و طلاب مدارس علمیه لرستان برگزار شد، مرکز حجاب و عفاف استان لرستان در خرم‌آباد راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/2304/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول