اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

حفظ حجاب و رعایت واجبات را از کودکی به فرزندان خود آموزش دهیم

امام جمعه لنده با اشاره به لزوم رعایت حفظ حجاب در خانواده و جامعه گفت: خانواده‌ها باید در کنار آموزش واجبات دینی، رعایت حجاب و عفاف را از دوران کوکی به فرزندان خود آموزش دهند.

حفظ حجاب و رعایت واجبات را از کودکی به فرزندان خود آموزش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل پیش از ظهر امروز در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی در لنده گفت: جشن تکلیف آغاز نگاه خداوندی به انسان‌هایی پاک معصومی است که برای انجام واجبات الهی آماده می‌شوند.

وی افزود: با برگزاری مراسم جشن تکلیف در مدارس دانش‌آموزان دختر در سن 9 سالگی و پسران در سن 15 سالگی اجرای احکام و واجبات الهی برابر دستورات خداوند متعال در زندگی انسان‌ها شروع می‌شود.

امام جمعه لنده گفت: خانواده و جامعه نقش بسزایی در تربیت فرزندان خود دارند و به عنوان الگویی در دسترس برای فرزندان خود بوده که بیشترین بهره‌برداری دینی و معنوی فرزندان از آن‌ها است.

کیانی‌اصل تصریح کرد: عملکرد خانواده زیر ذره‌بین فرزندان آن‌ها خواهد بود به گونه‌ای که انجام واجبات و ترک محرمات والدین در اجرای فرائض دینی برای فرزندان حجت می‌شود.

وی خطاب به دانش‌آموزانی که جشن تکلیف آن‌ها برگزار شده گفت: اجرای احکام و انجام فرایض دینی از تاریخ امروز بر شما واجب شده و باید برابر دستورات الهی و دین مبین اسلام قدم بردارید.

امام جمعه لنده افزود: به جای آوردن نماز اول وقت مهمترین تکلیف در زندگی انسان بوده که عمل به آن از واجبات مهم دین اسلام است.

کیانی‌اصل یادآور شد: حفظ حجاب باید به عنوان مهم‌ترین مسئله در زندگی شما نقش ببندد چرا که حجاب بهترین وسیله برای مقابله با امیال شیطانی و دوری از گناه است.

امام جمعه لنده با اشاره به لزوم رعایت حفظ حجاب در خانواده و جامعه گفت: خانواده‌ها باید در کنار آموزش واجبات دینی، رعایت حجاب و عفاف را از دوران کوکی به فرزندان خود آموزش دهند.

وی تاکید کرد: والدین باید در تربیت صحیح اسلامی فرزندان خود از هیچ تلاشی دریغ نورزند و بهترین راهنما برای هدایت فرزندان خود و از انحراف آن‌ها جلوگیری کنند.

کیانی‌اصل در پایان خاطرنشان کرد: والدین باید با حساسیت بیشتری نسبت به انجام فرایض دینی فرزندان خود تلاش کنند و زمینه رشد و تعالی فرزندان خویش را فراهم کنند.

انتهای پیام/82013/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول