اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عده‌ای فکر می‌کنند دشمنی ما با آمریکا سوءتفاهم است

حبیبی: دولت‌‌ها باید پاسخگوی عدم اجرای قانون عفاف و حجاب باشند

قائم مقام بنیاد عفاف و حجاب کشور گفت: دولت‌‌ها باید پاسخگوی عدم اجرای قانون عفاف و حجاب باشند.

حبیبی: دولت‌‌ها باید پاسخگوی عدم اجرای قانون عفاف و حجاب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدنبی حبیبی امشب در مراسم راه‌اندازی مرکز حجاب و عفاف استان لرستان در خرم‌آباد، گفت: امروز دشمن هوشیارتر از گذشته است و موضوع گسترش فساد به یک موضوع سازمان‌ یافته تبدیل شده است که ما باید هوشیارتر عمل کنیم؛ البته این به این معنا نیست که هرکسی حجاب را رعایت نمی‌کند در دایره یک کار سازمان یافته است.

وی ادامه داد: دشمن برای گسترش فساد علیه ملت ما به خصوص بعد از انقلاب اسلامی به صورت سازمان یافته عمل می‌کند و این مسئله تصادفی نیست.

قائم مقام بنیاد عفاف و حجاب کشور خاطرنشان کرد:‌ جوانان دختر و پسری که در فضای عطرآگین ایمان به خدا رشد می‌کنند، اصل جهاد و مبارزه را در مبارزه با ظلم و فساد به دست می‌آورند.

حبیبی تصریح کرد: انسان‌هایی که در تفکر مارکسیستی هستند هم نمی‌توانند با فساد مبارزه کنند، چراکه مبارزه شجاعت می‌خواهد و پسری که لباس تنگ و بدن‌نما پوشیده و مانند دختر لباس می‌پوشد، نمی‌تواند مبارز و جهادگر باشد.

* گسترش فساد کار اصلی دشمنان ما است

وی ابراز داشت:‌ در کشورهای غربی که بی‌بندوباری و فساد رواج دارد، ترویج این بی‌بندوباری‌ها از طرف سرمایه‌داران سازما‌ن‌ یافته‌ است، چراکه انسان بی‌بندوبار شجاعت دفاع از منافع خودش را ندارد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: عده‌ای فکر می‌کنند که دشمنی ما با آمریکا یک سوءتفاهم است؛ در حالی که اینگونه نیست و امکان سازش ما با آمریکا وجود ندارد.

حبیبی عنوان کرد: عده‌ای از دشمنان می‌خواهند با کار تبلیغی، سیاسی و اقتصادی ریشه‌ اسلام را بسوزانند.

وی تأکید کرد: زمانی که جرج بوش به خاورمیانه مسافرت کرد در یک مصاحبه رسمی اعلام کرد که ما دنیای غرب با اسلام وارد یک جنگ ایدئولوژیک شده‌ایم، اما همین بوش بعد از حادثه 11 سپتامبر آمریکا اعلام کرد که ما در آغاز یک جنگ مجدد هستیم؛ یعنی کار ایدئولوژیک تاریخی از طرف آنها است.

قائم مقام بنیاد عفاف و حجاب کشور اذعان داشت: عده‌ای که مدعی آزادی هستند قانون‌هایی تصویب می‌کنند مبنی بر اینکه دختربچه کوچک مسلمان در دبستان حق پوشیدن حجاب اسلامی را ندارد.

حبیبی یادآور شد: بعد از انقلاب تفکر اسلامی تا عمق نقاط غیرمشهور دنیا نفوذ کرده است.

*شوخی گرفتن حجاب شوخی گرفتن کل اعتقادات اسلامی است

وی عنوان داشت: شوخی گرفتن موضوع حجاب و عفاف، شوخی گرفتن کل اعتقادات اسلامی است و دشمنان همواره از هر کاری برای محو کردن حجاب و عفاف رویگردان نیستند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ابراز داشت: متأسفانه دولت‌‌های اسلامی بهای زیادی به عفاف نداده‌اند و قانونی که به اسم طرح حجاب و عفاف تصویب شده را اجرایی نکرده‌اند.

حبیبی بیان داشت: 26 دستگاه مأمور اجرایی در این قانون هستند.

قائم مقام بنیاد عفاف و حجاب کشور متذکر شد: دولت‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب نباید بهانه‌تراشی کنند و باید پاسخ اجرا نکردن قانون حجاب و عفاف را بدهند.

حبیبی اضافه کرد: نمی‌شود افرادی زیر سقف دستگاه‌های دولتی ما حقوق‌‌بگیر باشند، اما با پوشش مناسبی وارد نشوند و وظیفه دولت این است که بخشنامه‌هایی به همه دستگاه‌ها برای ترویج این امر صادر کند.

* انقلاب را حزب‌اللهی‌ها پیروز کردند

حبیبی اذعان کرد:‌ پیروزی انقلاب با همت ملت بزرگ ایران و بچه‌ حزب‌اللهی‌ها رقم خورد.

وی اظهار کرد:‌ اگر دولت بر این موضوع اجبار کند که همه افراد باید حجاب را رعایت کنند هیچ اتفاقی نمی‌افتد، چراکه این امر همت بالا می‌خواهد.

قائم مقام بنیاد عفاف و حجاب کشور در پایان گفت: با شکوفا کردن استعدادهای مربوط به حجاب و عفاف در کشور می‌توانیم موفقیت‌های زیادی کسب کنیم.

انتهای پیام/85001/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول