اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

اقدام‌های بهداشتی در مورد کارگاه‌های لبنیات فاقد پروانه انجام شود

استاندار کرمانشاه گفت: پلمب کارگاه‌های لبنیات سنتی فاقد پروانه بهداشتی کاری اصولی نیست و برای اصلاح امور و بهداشتی شدن این واحدها باید اقدام‌های مناسب صورت بگیرد.

اقدام‌های بهداشتی در مورد کارگاه‌های لبنیات فاقد پروانه انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی عصر امروز در یازدهمین جلسه هفتگی ستاد توسعه اقتصادی استان با موضوع بررسی واحدهای بخش صنعت و معدن و واحدهای تولیدی لبنیات استان کرمانشاه اظهار داشت: صنعت لبنیات یکی از صنایع مهم در کشور است.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه بسیاری از صنایع با این صنعت قابل رقابت نیست، تاکید کرد: پلمب کارگاه‌های لبنیات سنتی فاقد پروانه بهداشتی کاری اصولی نیست و برای اصلاح امور و بهداشتی شدن این واحدها باید اقدامات مناسب صورت بگیرد.

وی خواستار ساماندهی وضعیت فعالیت این واحدها شد و بیان داشت: تفاوت بین محصولات سنتی و صنعتی قابل چشم‌پوشی نیست و هر کدام از این محصولات، مشتریان خاص خود را دارد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر جلوگیری از رشد بی‌رویه کارگاه‌های سنتی تولید محصولات لبنی، ابراز داشت: در شرایط موجود نمی‌توان برای مشتریان، خط قرمز تعیین کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت نهادهای مردمی و نهادهای صنفی برای حل مشکلات موجود در این زمینه، حداکثر بهره را ببریم و درآمدهای دولت و حقوق مردم با شرایط حداکثر تسهیل برای بقای فعالیت واحدهای تولیدی وصول شود.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول