اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی با استاندار کرمانشاه

نشست هم‌اندیشی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه ظهر امروز در استانداری کرمانشاه و به ریاست استاندار برگزار شد و در این نشست فعالان اقتصادی استان به ارائه طرح‌های خود پرداختند.

نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی با استاندار کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست هم‌اندیشی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه ظهر امروز در استانداری کرمانشاه و به ریاست استاندار برگزار شد و در این نشست فعالان اقتصادی استان به ارائه طرح‌های خود پرداختند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: برای اجرایی شدن طرح‌ها نیاز به ایجاد یک مجموعه یا یک هلدینگ وجود دارد که این طرح‌ها را پایش کند.

کیوان کاشفی با بیان اینکه ساختارسازی باید در اولویت قرار گیرد، یادآور شد: باید مرکزی برای ارائه اطلاعات و رفع مشکلات افراد دارای طرح و ایده مشخص برای ورود به‌بازار ایجاد شود.

به گفته وی، با ایجاد این مرکز که یکی از زیرساخت‌های اصلی اجرایی شدن طرح‌هاست، از سردرگمی‌ها جلوگیری شده و کارها منسجم‌تر انجام می‌شود.

* طرح «سیتی سنتر»، بزرگ‌ترین مرکز تفریحی تجاری کشور است

طرح «سیتی سنتر» به‌ منظور ایجاد یک مرکز تفریحی تجاری، یکی از پروژه‌های بزرگی است که در این جلسه مطرح شد که به ‌گفته طراحان آن موجب ایجاد بستر و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان کرمانشاه می‌شود.

طراحان «سیتی سنتر» از آن به‌عنوان پروژه‌ای که می‌تواند موجب جذب سرمایه‌های خارجی و سودآوری بالایی برای استان کرمانشاه شود عنوان کردند و آن ‌را بهترین مرکز تفریحی تجاری کشور می‌دانند.

طرح شرکت پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اسلام‌آباد غرب از طرح‌های دیگری بود که طراحان آن معتقدند با راه‌اندازی این شرکت امکان ایجاد واحد‌های خرد که مواد اولیه آن‌ها را تامین می‌کند در اطراف آن به‌وجود آمده و موجب ایجاد اشتغال در این منطقه می‌شود.

طرح ایجاد هفت سایت بازیافت زباله در استان کرمانشاه طرح دیگری بود که با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان منجر به ایجاد 2 هزار شغل در استان شده و به اعتقاد طراحان آن کرمانشاه را به یک شهر پاک تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول