اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مصوبات سفر رهبری با جدیت دنبال می‌شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هیچ‌گونه قصور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان پذیرفتنی نیست، گفت: مصوبات سفر رهبری با جدیت دنبال می‌شود.

مصوبات سفر رهبری با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 1390 دارای مصوبات ارزشمند و مهمی برای استان بود که ما خود را ملزم به پیگیری اجرای این مصوبات می‌دانیم.

رضایی‌بابادی تصریح کرد: طی چند مدت اخیر تلاش‌های خود را برای اجرای مصوبات سفر معظم له به استان به‌کار گرفته‌ایم و از مسئولان و مدیران استان خواسته‌ایم در این زمینه با قاطعیت و نهایت اهتمام کوشش کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری نشست‌ها و جلسات برگزار شده با حضور مسئولان کشوری در خصوص تسریع در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که این مصوبات زمینه‌ساز تحول گسترده در استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه قصور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان پذیرفتنی نیست، یادآور شد: این مصوبات با هدفمندی و با توجه به شرایط استان تصویب شده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: همواره از مسئولان خواسته‌ام که برای حل مشکلات مردم گام بردارند و وقت خود را وقف خدمت‌رسانی صادقانه و دلسوزانه به مردم استان کنند.

رضایی‌بابادی با اشاره به فراهم ‌شدن شرایط لازم و بسترهای مناسب برای حرکت به ‌سمت شکوفایی و توسعه استان، متذکر شد: با همکاری و هماهنگی بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران، می‌توانیم شرایط بهتری برای کرمانشاه رقم بزنیم.

انتهای پیام/2700/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول