اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه عنوان کرد

طرح بیستون جزء 5 طرح عظیم کشور در حوزه گردشگری

استاندار کرمانشاه موقعیت عالی طرح بیستون را جزء پنج طرح عظیم کشور در حوزه گردشگری دانست و گفت: طرح تفصیلی این طرح در دست اقدام و مطالعه برای ساماندهی آن در حال انجام است.

طرح بیستون جزء 5 طرح عظیم کشور در حوزه گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست طرح جامع ویژه بیستون با رویکرد معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور استاندار کرمانشاه و برخی از مسئولان مربوطه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این نشست استان کرمانشاه را از جمله استان‌های مستعد و پر ظرفیت در حوزه قابلیت‌های گردشگری و توریست عنوان کرد و افزود: با شناسایی مناطق و جاذبه‌های گردشگری استان باید انگیزه مسافرت مهمانان نوروزی به استان را دو چندان کرد تا با خاطره‌ای خوب استان را ترک کنند.

ابراهیم رضایی‌بابادی مجموعه تاریخی بیستون را نماد تمدن نوظهور ایرانی عنوان کرد و گفت: ساماندهی محوطه بیستون با رویکرد گردشگری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آینده نزدیک آغاز به‌کار می‌کند و از واگذاری این طرح عظیم به سرمایه‌گذاران حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه موقعیت عالی طرح بیستون را جزء پنج طرح عظیم کشور در حوزه گردشگری دانست و افزود: طرح تفصیلی این طرح در دست اقدام و مطالعه برای ساماندهی آن در حال انجام است.

انتهای پیام/2700/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول