اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

واگذاری امور به بخش خصوصی سیاست کلی مدیریت ارشد استان است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سیاست کلی مدیریت ارشد استان واگذاری امور به بخش خصوصی است، گفت: رونق و شکوفایی اقتصادی استان در سایه همکاری بین بخش‌های دولتی و خصوصی امکان‌پذیر است.

واگذاری امور به بخش خصوصی سیاست کلی مدیریت ارشد استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه اظهار داشت: سیاست کلی مدیریت ارشد استان واگذاری امور به بخش خصوصی است.

وی با تاکید بر استفاده از تمام امکانات و استعدادهای استان کرمانشاه در روند توسعه، خاطرنشان کرد: تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های استان باید در این مسیر قدم بردارند.

استاندار کرمانشاه بر این اعتقاد است که اگر دست خیر دولت از سر بخش خصوصی برداشته شود، این بخش بهتر و با سرعت بیشتری عمل خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه دولت صرفا باید نقش حمایت‌گری داشته باشد، تصریح کرد: در شرایط فعلی که امکان فعالیت مالی ارزی و ریالی فراهم بوده با تقسیم کار و استفاده از این امکانات می‌توان گام‌های خوبی در توسعه استان برداشت.

رضایی‌بابادی تنها راه بهره‌گیری از تمام استعدادها را استفاده از بخش خصوصی به‌عنوان نقش‌آفرین اصلی دانست و افزود: محدودیت‌های قانونی باید مشخص شود و محدودیت دیگری در مسیر رشد و توسعه استان نباید وجود داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی برای تقویت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، بیان داشت: رونق و شکوفایی اقتصادی استان در سایه همکاری این دو بخش امکان‌پذیر است.

استاندار کرمانشاه ساماندهی تشکل‌های مختلف برای اجرای چند طرح بزرگ در استان را خواستار شد و یادآور شد: دیدگاه و سیاست مدیریت ارشد استان اول به‌کارگیری بخش خصوصی استان و در اولویت‌های بعدی کرمانشاهیان خارج از استان و سرمایه‌گذاران خارجی است.

این مسئول با اشاره به تشویق سرمایه‌گذاران استان برای سرمایه‌گذاری در استان‌های مجاور در کشور عراق، افزود: ایجاد منافع مشترک، کشور را از خطرات و مشکلات بیمه می‌کند.

رضایی‌بابادی یکی از موارد سرمایه‌گذاری خارجی در استان کرمانشاه را در بحث «کرمانشاه مدرن» عنوان کرد و گفت: در این خصوص زمینه‌ها و امکانات لازم وجود دارد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ایجاد بسترهای لازم برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در استان را دارند، اذعان داشت: در تسریع طرح‌های بزرگ که توسعه استان را به‌همراه دارد حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول