اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

وحدت و همگرایی نیاز امروز استان کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه وحدت و همگرایی را نیاز امروز استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: به‌ عنوان مدیریت ارشد استان به ‌دنبال تقویت یا تضعیف هیچ فردی نیستم.

وحدت و همگرایی نیاز امروز استان کرمانشاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی صبح امروز در دیدار با نمایندگان بسیج اساتید استان کرمانشاه، اظهار داشت: ثبات و قدرت امروز ایران اسلامی مرهون مدیریت امام راحل و حمایت و حضور مردم انقلابی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی‌ دستاوردهای فراوانی داشت، خاطرنشان کرد: قطعا هر کار بزرگی کاستی‌هایی داشته که باید آن‌ها را دید و به‌رفع آن‌ پرداخت.

استاندار کرمانشاه با اشاره به دیدگاه‌های ارزشمند، راهگشا و اجرایی مقام معظم رهبری در بحث دانشگاه‌ها، تأکید کرد: تنها راه و مسیر توسعه استان کرمانشاه آموزش عالی است.

رضایی‌بابادی رسیدن به توسعه را در گرو حرکت تحولی دانست و بیان داشت: این امر نیازمند رشد کمی و کیفی دانشگاه‌ها بوده و هرکدام از این‌ها نباید مانعی برای توسعه دیگری به‌ شمار رود.

وی قرار گرفتن استان کرمانشاه در رده‌های پایین درصد جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های استان را نگران کننده خواند و تصریح کرد: در این زمینه قطعا جای کار بسیاری وجود دارد.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر اجرایی بودن تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی، یادآور شد: برای ایجاد ارتباط بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی هر اقدامی که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

رضایی‌بابادی وحدت و همگرایی را نیاز امروز استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: مشکل اصلی استان نیز همین عدم همگرایی و تفرقه در ابعاد مختلف بوده که به مسائل فرهنگی باز می‌گردد.

این مسئول با اشاره به وجود نعمت بزرگ روحانیت در استان و همراهی و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: به‌عنوان مدیریت ارشد استان به‌ دنبال تقویت یا تضعیف هیچ فردی نیستم.

استاندار کرمانشاه استفاده از ظرفیت‌ مشاوره اساتید در حل مشکلات استان را یکی از گام‌های مؤثر برای تقویت ارتباط با دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: بسیج اساتید باید ادامه‌ دهنده راه بسیجیان نسل اول انقلاب که معضل جنگ را با تمام وسعت و مشکلاتش حل کردند، باشند.

وی هماهنگ کردن و استفاده از ظرفیت‌ها را وظیفه خود به‌ عنوان مدیر ارشد اجرایی استان دانست و بیان داشت: هیچ‌گونه تقدم و تأخری در پیشرفت مسائل وجود ندارد.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه یک ظرفیت عظیم، تحولی و دگرگون کننده را در اختیار استان گذاشته است، ابراز داشت: تاکنون فقط اندکی از مصوبات این سفر اجرایی شده است.

به گفته استاندار کرمانشاه، دولت به‌ دنبال اجرایی کردن منویات سفر مقام معظم رهبری به استان بوده و صددرصد اعتبارات تخصیص یافته در این سفر پرخیر و برکت پرداخت می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه رقم بالایی از اعتبارات در این سفر نهفته است، افزود: اعتباری بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان در این سفر به استان اختصاص یافته است.

رضایی‌بابادی متذکر شد: با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب دیدگاه ما در برنامه‌ریزی جهشی بوده و این جهش به‌ معنای یک دورخیز بلند و رشدی چهار تا پنج برابر وضع موجود است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای فعال‌سازی تمام مرزهای استان به‌ منظور تحقق صادرات 10 میلیارد دلاری، اذعان داشت: برای دستیابی به این هدف تمام نیروها را بسیج خواهیم کرد.

انتهای پیام/2700/ن40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول