اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه پیش‌بینی کرد

ایجاد 200 هزار شغل طی 4 سال آینده

استاندار کرمانشاه بیان اینکه برنامه‌های کاربردی و علمی در بخش‌های مختلف تهیه شده، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم در چهار سال آینده 200 هزار شغل ایجاد شود.

ایجاد 200 هزار شغل طی 4 سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی عصر امروز در ششمین جلسه ستاد توسعه اقتصادی استان کرمانشاه با محوریت توسعه تجارت، اظهار داشت: تبدیل شدن ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ در دنیا ثمره اتحاد مردم، مدیریت امام راحل و ایثارگری و فداکاری شهداست.‌

رضایی‌بابادی ادامه داد: جنگ تحمیلی شرایط جدید و عقب‌ماندگی‌هایی برای استان کرمانشاه ایجاد کرد ولی بازهم شاهد پای‌مردی و ایثارگری مردم در قالب بسیج، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی بودیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد ماه 92، تاکید کرد: پس از امام (ره) و با سکان‌داری مقام معظم رهبری وظیفه داریم مسیر پیشرفت را با پربارتر و سریع‌تر طی کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حمایت و رفع مشکلات تمام حوزه‌ها را وظیفه خود می‌دانیم، افزود: حداکثر وقت، تلاش و تجربه خود را برای خدمت به مردم انقلابی استان کرمانشاه به‌کار خواهیم بست.

رضایی‌بابادی، انتقاد سازنده را موجب اصلاح حرکت در امور دانست و ابراز داشت: باید فرصت‌هایی برای بیان انتقادات صحیح فراهم شود و در جلسات متعدد ستاد توسعه، تجارب خوبی به‌دست آمده است.

استاندار کرمانشاه از اجرایی شدن کاپوتاژ خودرو در مرز خبر داد و گفت: امکان ورود خودروهای عراقی به کشور از مرز کرمانشاه فراهم شده که این زمینه گردشگری خوبی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به‌دنبال 24 ساعته شدن فعالیت‌های مرزی برای تسریع در روند فعالیت‌های مرزی و اقتصادی هستیم، ابراز داشت: تمام تلاش خود را برای دست‌یابی به صادرات 10 میلیارد دلاری به‌کار می‌بندیم.

رضایی‌بادبادی از انجام اقدامات خوبی در راه‌‌اندازی بازارچه تیله‌کوه خبر داد و تصریح کرد: مجوزهای لازم از طرف عراق و نخست‌وزیری این کشور در زمینه بازارچه سومار صادر شده است.

استاندار کرمانشاه لغو روادید را یک فرآیند دشوار توصیف کرد و از پی‌گیری‌های لازم در وزارت امور خارجه برای تسریع صدور روادید در راستای رفاه حال مردم و بازرگانان خبر داد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کاربردی و علمی در بخش‌های مختلف تهیه شده، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم در چهار سال آینده در حدود 200 هزار شغل ایجاد شود.

رضایی‌بابادی به ظرفیت‌های متعدد استان کرمانشاه اشاره کرد و بر استفاده از این ظرفیت‌ها و استعدادها و تقویت بخش خصوصی برای کاهش آمار بیکاری تأکید کرد.

انتهای پیام/2700/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول