اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان:

جشن روز مهندس در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: جشن روز مهندس در زنجان برگزار می‌شود.

جشن روز مهندس در زنجان برگزار می‌شود

احد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: به مناسبت روز مهندس مراسم جشنی با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی به زمان برگزاری مراسم جشن روز مهندس در زنجان اشاره کرد و افزود: این مراسم در نهم اسفندماه در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برای اعضای سازمان نظام مهندسی و خانواده آن‌ها برگزار می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان روز مهندس را یادآور شد و تاکید کرد: دوم اسفند ماه در تقویم کشور به نام روز مهندس نام‌گذاری شده و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در هر سال برنامه‌های ویژه‌ای برای پاسداشت این روز مهم برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه علاوه بر جشن روز مهندس دیگر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تدارک دیده شده، یادآور شد: مسابقات ورزشی فوتسال، پیاده روی خانوادگی و بدمینتون از جمله برنامه‌هایی است که در بخش ورزش برای اعضای سازمان تدارک دیده شده است.

محمدی به مناسبت پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیر‌الدین طوسی دانشمند بزرگ ایران و اسلام اشاره کرد و گفت: نام گذاری سالروز تولد این دانشمند ایران و اسلام به نام روز مهندس باید به خوبی ارج گذاشته شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان برگزاری مراسمی مناسب در خور شان جامعه مهندسی زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تدارک خوبی برای برگزاری باشکوه این مراسم و ارج گذاشتن به مقام مهندسی دیده شده است. باید سالروز این دانشمند نامی کشور به شکل شایسته‌ای پاس داشته شود.

وی به برنامه‌های تدارک دیده شده برای روز مهندس اشاره و اضافه کرد: در این مراسم برنامه‌های متنوع موسیقی، برنامه طنز هنری، قرعه‌کشی پیش بینی شده تا مهندسان عضو سازمان و خانواده‌ها روز شاد و مفرحی همچون سال گذشته داشته باشند.

این مسئول به مسابقه پیامکی برای روز مهندس اشاره کرد و گفت: مسابقه پیامکی روز دوشنبه پنجم اسفندماه بین اعضای سازمان در مورد مقررات ملی ساختمان برگزار می‌شود. این مسابقه در راستای ترویج مقررات ملی ساختمان نیز صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان همچنین به ارجاع کار نظارت مهندسان در زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: زیرساخت‌های لازم برای اجرایی شدن ارجاع کار نظارت مهندسان در زنجان تدارک دیده شده است.

وی اجرایی شدن ارجاع کار مهندسان را مثبت ارزیابی کرد و متذکر شد: قطع رابطه مالی کارفرما با ناظر یکی از امتیازات مهم  اجرایی کردن ارجاع کار نظارت مهندسان در زنجان است.

انتهای پیام/73007/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول