اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

کارگروه تدوین برنامه‌های سال 93 دانشگاه مهندسی قوچان تشکیل شد

رئیس دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان گفت: برای نخستین‌بار کارگروه تدوین برنامه‌های سال 93 دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان با حضور هیئت رئیسه، مدیران و اساتید این دانشگاه تشکیل شد.

کارگروه تدوین برنامه‌های سال 93 دانشگاه مهندسی قوچان تشکیل شد

کاظم پوربدخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: برای نخستین‌بار در سطح دانشگاه‌های قوچان، کارگروه تدوین برنامه‌های سال 93 دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان با حضور هیئت رئیسه، اساتید و کارکنان این دانشگاه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: این کارگروه از 3 زیرمجموعه گروه آموزش و پژوهش، گروه فرهنگی و گروه پشتیبانی و رفاهی تشکیل شده است که به تنظیم بودجه در هر گروه برای سال 93 این دانشگاه می‌پردازد.

پوربدخشان با تأکید بر این‌که 10 عنوان استراتژی برای دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان در نظر گرفته شده است، یادآور شد: ایجاد رشته‌ها و گروه‌های پژوهشی جدید موردنیاز کشور، ایجاد زمینه همکاری با دانشگاه‌های استانی و همجوار، گسترش همکاری با صنعت و کشاورزی در راستای رفع مشکلات آنها و ایجاد کارآفرینی و زمینه کسب مهارت تجربی در محیط‌های صنعتی و کارآموزی از مهم‌ترین استراتژی‌های این دانشگاه خواهد بود.

وی اضافه کرد: حمایت از نوآوری ذی‌نفعان تا مرحله تجاری‌سازی، افزایش کیفیت آموزشی و پژوهشی در راستای دستیابی به جایگاه مطرح در منطقه، تقویت انجمن‌های علمی و تشکلات دانشجویی، تقویت روحیه نشاط و شادابی و حرکت به سمت تمدن اسلامی -ایرانی از دیگر استراتژی‌های این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان گفت: در مجموع در کارگروه آموزش و پژوهش 51 برنامه، کارگروه فرهنگی 80 و کارگروه پشتیبانی و رفاهی 72 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول