اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی:

نظام مهندسی خراسان رضوی در 22 شهرستان نمایندگی دارد

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی گفت: این سازمان در 22 شهرستان نمایندگی دارد و بعد از نظام مهندسی استان تهران بزرگ‌ترین نظام مهندسی در کشور است.

نظام مهندسی خراسان رضوی در 22 شهرستان نمایندگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن پورحسینی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت روز مهندس در سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان در 22 شهرستان نمایندگی دارد و بعد از نظام مهندسی استان تهران بزرگ‌ترین نظام مهندسی کشور بوده که کار خود را از سال 72 در مشهد آغاز کرده است.

وی درباره فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی اضافه کرد: ما دفتری را در خصوص ارتباط با نمایندگان مجلس احداث کردیم و همچنین بودجه سازمان تدوین و تصویب شده است.

پورحسینی ادامه داد: در بحث معنوی نیز صحن امام ‌رضا (ع) و توسعه حرمین کاظمین (ع) با همکاری نظام مهندسی استان انجام می‌شود؛ همچنین در ساخت مساجد و ساختمان هیئات فعالیت‌هایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: ما در آموزش مجازی نیز ورود پیدا کردیم و چند لوح فشرده در خصوص آموزش به مهندسان رونمایی شد؛ کتاب‌های مختلفی نیز به چاپ رسیده است.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی در پایان گفت: یکی از اقدامات مهم نظام مهندسی استان که با همکاری استانداری خراسان رضوی به وقوع پیوست، صدور خدمات فنی مهندسی بود که بر این اساس در نمایشگاه‌های کشورهایی همچون افغانستان، ترکمنستان و قرقیزستان حضور پیدا کردیم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول