اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مهندسان بسیجی باید کارآمدی نظام را ارتقا بخشند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مهندسان بسیجی باید کارآمدی نظام را در عرصه‏‏های سازندگی، اقتصادی و علمی ارتقا بخشند.

مهندسان بسیجی باید کارآمدی نظام را ارتقا بخشند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار با رئیس و اعضای بسیج مهندسان استان و شماری از مدیران اجرایی دستگاه‏های دولتی که به مناسبت پنجم اسفند ماه، روز بسیج مهندسان در محل دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: بسیج کلمه‏ای مقدس و قابل احترام است و هر جا حضور یابد، آن جمع نیز تقدس می‏گیرد.

وی افزود: اخلاص بسیجیان در عمل یکی از ویژگی‏هایی است که امام خمینی (ره) در مورد آن فرمودند «من به اخلاص بسیجیان غبطه می‏خورم».

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: بسیجیان سه سلاح اخلاص، نماز و دعا را در دست دارند و تا زمانی که این سلاح در دستان بسیجیان است، از گزند بلایا و آسیب در امان هستند.

شاهچراغی بیان کرد: امتیاز بسیج مهندسان به این است که روز گرامیداشتشان به نام شخصیتی برجسته به لحاظ اخلاق، علم و عمل یعنی خواجه نصیرالدین طوسی نام‏گذاری شده است.

وی خطاب به مهندسان بسیجی گفت: باید این مرد برجسته الگوی اخلاقی، عبادی و علمی و عملی شما قرار گیرد؛ چرا که این شخصیت برجسته و کم‏نظیر به لحاظ اخلاق شهره آفاق بوده و انسانیت انسان نیز به اخلاق و منش انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: بر اساس روایتی از حضرت علی (ع)، آمده است که «انسان مکلف به رعایت تقوا، احسان به خلق و طاعت و بندگی است».

شاهچراغی با بیان اهمیت و ارزش تقوا گفت: اگر تقوا از انسان گرفته شود، دیگر به چنین موجودی انسان گفته نمی‏شود و تقوا موجب می‏شود که انسان در انسانیت نگاه داشته شود.

وی با تأکید بر خدمت‏گزاری به مردم بیان کرد: خدمت به خلق نزد خداوند اجر و پاداشی بی‏بدیل دارد و هرگز فراموش نمی‏شود و رسول گرامی اسلام (ص) در این خصوص فرموده‏اند «بهترین مردم کسی است که به مردم بیشتر خدمت کند».

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول