اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 اسفند ماه

همایش بسیج مهندسین استان سمنان برگزار می‏شود

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان از برگزاری همایش روز قشر بسیج مهندسین در روز پنجم اسفند سال جاری خبر داد.

همایش بسیج مهندسین استان سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مرتضی دهرویه در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان و بحث پیرامون روز مهندسین که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: روز مهندس تنها روزی است که هیچ متولی دولتی ندارد در حالی که دیگر نامگذاری‌ها متولی‌های خود را دارند.

وی ادامه داد: فقط در روز مهندس است که دستگاه‏های اجرایی هیچ برنامه‌ای ندارند و حتی در سال‏های گذشته قرار بر کنار گذاشتن روز مهندس بود که خوشبختانه بسیج مهندسین استان سمنان با کمک تعدادی از دستگاه‏های اجرایی توانسته هفت دوره همایش اجرا کند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان در مورد نحوه برگزاری همایش روز مهندس، عنوان کرد: در برنامه روز مهندس سال جاری قصد بر این است که پیرامون صنعت و کشاورزی مراسمی را برگزار کنیم و در این برنامه سعی شده از افراد شاخص استان و نخبه دعوت شود تا برنامه هر چه با شکوه‌تر و درخور شأن مهندسین انجام پذیرد.

دهرویه اضافه کرد: موضوعات و موارد مورد طرح در همایش روز مهندس پیرامون خلأهای استان در بخش صنعت و کشاورزی و مخصوصا بحث علمی کردن کشاورزی در روستاهاست.

انتهای پیام/2249/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول