اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسان سمنان خبر داد

عضویت 2 هزار نفر از مهندسان سمنانی در بسیج

رئیس سازمان بسیج مهندسان سمنان از عضویت 2 هزار نفر از مهندسان سمنانی در کانون بسیج مهندسان در این استان خبر داد.

عضویت 2 هزار نفر از مهندسان سمنانی در بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مرتضی دهرویه عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان که به مناسبت پنجم اسفندماه، روز بسیج مهندسین و با حضور شماری از مدیران دستگاه‏های دولتی و مهندسان بسیجی در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بسیج مهندسان در کشور یک هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسان استان سمنان تصریح کرد: از این تعداد، 33 مهندس شهید متعلق به استان شهیدپرور سمنان است.

وی، تقدیم این تعداد شهید را از افتخارات بزرگ مهندسان در تاریخ این مرز و بوم دانست و افزود: بسیج مهندسان استان در سه شاخه اصلی عمران، صنعت، انرژی و آی.تی فعالیت می‏کند.

رئیس سازمان بسیج مهندسان استان سمنان بیان کرد: بسیج مهندسان، سازمانی ارزشی، علمی و تخصصی، اثرگذار، فراگیر و یادگیرنده، بالنده، منسجم و مردمی، الگوساز، دارای تعامل سازنده با مراکز علمی و مؤسسات پژوهشی و دستگاه‏های اجرایی و مجامع مهندسی است.

دهرویه اظهار کرد: بسیج مهندسان ایده‏های کاربردی، احیای اقتصادهای خرد و کوچک، خودکفایی در روستاها، همراهی با مردم در فرهنگ اقتصاد مقاومتی، اشتغال‏زایی مبنی بر اقتصاد مقاومتی در دو بخش صنعت و کشاورزی را در سرلوحه امور قرار داده است و ما معتقدیم سنگر دفاع از ارزش‏های اسلامی در بسیج مهندسان است. 

وی ادامه داد: شورای اندیشه و هم‏فکری سازمان بسیج مهندسان با حضور 13 نفر از مدیران دستگاه‏های اجرایی و 17 نفر از کارشناسان در دو بخش صنعت و کشاورزی فعالیت دارد.

رئیس سازمان بسیج مهندسان استان سمنان، چرایی تشکیل کارگروه تخصصی صنعت و معدن را تلاش برای تشخیص و استفاده از فرصت‏ها عنوان کرد.

دهرویه بیان کرد: انجمن‏های تخصصی صنعت و معدن با سه محور اصلی کمک به حفظ صنعت موجود، کمک در جهت تکمیل ظرفیت‏های خالی و تلاش در راستای صادرات، محو محصولات تولیدی استان و روان‏سازی بین بخش خصوصی و بخش دولتی و مصرف‏کنندگان فعالیت می‏کنند.

وی افزود: انجمن تخصصی شامل زراعت، باغبانی گیاهان دارویی، علوم دامی و دام‏پزشکی، انجمن آب، محیط زیست و منابع طبیعی در حوزه کشاورزی تشکیل شده است.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول