اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه مطرح کرد

موفقیت کنسرسیوم‌ها در صدور خدمات فنی و مهندسی

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه حمایت از اتاق بازرگانی استان را برای برداشتن گام‌های موفق در عراق ضروری دانست و گفت: همکاری چند شرکت به شکل کنسرسیوم قطعا می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

موفقیت کنسرسیوم‌ها در صدور خدمات فنی و مهندسی

کیوان کاشفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت کشور عراق، صادرات خدمات فنی و مهندسی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی حضور موفق در بازار کشور عراق را مستلزم ایجاد زیرساخت‌های مختلف دانست و تصریح کرد: در گذشته کارها بدون هماهنگی بود که در حال حاضر فعالیت بخش خصوصی باید به ‌شکل منسجم‌تری انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سهم خدمات فنی و مهندسی در عراق حداقل تا پنج سال آینده بیش از 500 میلیارد دلار بوده که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

کاشفی با تاکید بر حمایت از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در بخش لوازم و مصالح ساختمانی، بیان داشت: در حال حاضر تنها رقیب ایران در بازار عراق ترکیه بوده که دارای بخش فنی و مهندسی توانمندی است.

این مسئول حمایت از اتاق بازرگانی استان را برای برداشتن گام‌های موفق در عراق ضروری عنوان کرد و افزود: همکاری چند شرکت به ‌شکل کنسرسیوم قطعا می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

به گفته این مسئول، شرکت‌هایی که دارای ظرفیت دریافت برند هستند، در صورتی که به اتاق بازرگانی معرفی شوند مورد حمایت این اتاق برای ورود به بازار عراق قرار می‌گیرند.

کاشفی با بیان اینکه حتی کارهای خرد نیز منجر به کسب درآمد و ارزآوری می‌شوند، افزود: با انسجام آن‌ها می‌توان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/2700/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول