اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

آغاز فعالیت ستاد نوروزی زنجان از 25 اسفند ماه

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: فعالیت ستاد نوروزی استان زنجان رسماً از 25 اسفند ماه سال‌جاری آغاز می‌شود.

آغاز فعالیت ستاد نوروزی زنجان از 25 اسفند ماه

غلامرضا نجفلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ستاد هماهنگی خدمات سفر در حال حاضر در استان زنجان تشکیل شده و این ستاد مصوبه دولت را نیز دارد که از امتیازات ویژه آن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها برای سال آینده در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان پیش‌بینی شده، تصریح کرد: این ستاد دائمی بوده و فقط ویژه ایام عید نیست.

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر استان وظیفه دارند که با دبیر ستاد همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند، اضافه کرد: در نخستین جلسه این ستاد وظایف دستگاه‌های مختلف شرح و دستورالعمل‌های اجرایی نیز ارائه شده است.

نجفلو با اشاره به اینکه دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان معرفی شده، ادامه داد: ستاد نوروزی نیز در قالب ستاد خدمات هماهنگی سفر و به عنوان زیر مجموعه‌ای از این ستاد هماهنگی در استان تشکیل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مرکز ستاد نوروزی زنجان عمارت دارایی اعلام شده، یادآور شد: نمایندگان و دستگاه‌های عضو ستاد به منظور رسیدگی به مسائل در این مرکز حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از 25 اسفند ماه سال‌جاری فعالیت ستاد نوروزی در زنجان آغاز می‌شود، بیان داشت: نظارت و بازدید از تاسیسات خدمات گردشگری در دستور کار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قرار گرفته است.

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه بر اساس تاکیدات با تاسیساتی که خدمات مطلوبی ارائه نمی‌دهند، برخورد می‌شود، افزود: ارائه خدمات مطلوب و مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مورد تاکید است.

نجفلو با اشاره به اینکه نظافت شهری از تاکیدات ستاد هماهنگی خدمات سفر محسوب می‌شود، متذکر شد: جلوگیری از کنده‌کاری‌ها نیز توسط این ستاد پیگیری خواهد شد.

این مسئول اذعان داشت: رسیدگی به وضعیت ترافیک نیز مورد توجه مسئولان مربوط باشد چراکه با توجه به ورود ممنوع بودن برخی از خیابان‌ها، مسافران در ایام عید سردرگم می‌شوند.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول